Gå til innhold

chick26 gravid=) - hvordan går det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Tenker på deg og lurte på hvordan det gikk på ultralyd i dag? Har babyen vokst enda mer?

Klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har tenkt mye på deg jeg også. Håper vi får høre hvordan det har gått?

Skrevet

Heisann. Ingenting er så koselig som å komme inn her å finne en tråd der noen etterlyser meg og tenker på meg!!! Dere er jo sååå gode og ha jenter!!!

Har hatt data på reperasjon noen dager, men joda var på ny UL i dag og det er nå -10% vekstavvik og 90% av det ligger i hodemålingen, kun 10% rundt magen.

Men det kan være forskjellige hodeformer som gjør det, så babyen har ikke vokst noe sånn sett men kanskje målene på søndag ikke ble helt rette. Hun målte også blodforsyning gjennom navlestrengen og det uroet henne litt fordi det ikke var tilfredstillende alle de gangene hun målte.

Blir videresendt til ultralyd-spesialist og skal dit på tirsdag. Hun regnet med ukentlig/ annenhver uke oppfølging resten avsvangerskapet, men dette får jeg beskjed om på tirsdag!!!

Og tror dere jeg er nysgjerrig på kjønn eller??? Men neida, her krysser vi beina ved en hver anledning.. hehe=)

Men babyen min sparker meg hver dag og styrer inni der så dette skal nok gå helt fint=)

Skrevet

10% vekstavik var jo bedre:) Men bra de følger deg opp. Pussig at de skal være så sky disse små. Min la hendene for når vi jordmor skullle skjekke kjønnet,hehe. Bra med liv er jo kjempepositivt. Husker med min første, så kjente jeg kun liv når jeg lå helt stille, dette også da jeg hadde passer uke 30. Det at du kjenner spark hver dag er jo det beste beviset på at babyn har det bra, så dette går nok bra:) Mulig du får vite kjønn på tirsdag da??

Skrevet

Joda det er mye bedre selv om babyen ikke har vokst siden sist, men da har den nok ikke vert så liten som hun antok forrige gang. Liv er det hele tiden, før har det vert bare når jeg har slappet av, men nå er det når jeg står og går og sitter på do.. hehe.. hele tiden=)

Ja disse miniene er ikke til å tro, stirrig allerede i mors liv?? Må jo bli en bra trassalder.. hehe=)

Håper virkelig jeg får vite kjønnet på tirsdag, skal vertfall spørre om han ikke kan sjekke. Og dit som jeg har gått nå har de ikke 3d, men det sykehuset jeg skal på neste uke har både 3 og 4D så muligheten må vel være til stede snart=)

Skrevet

Hei igjen. Godt å vite at vekstavviken ikke er så stor som sist. Håper det ordner seg med blodforsyning gjennom navlestrengen og at de finner et svar. Likevel synes jeg det er kjempebra at du blir fulgt opp veldig godt nå. Jeg selv får veldig bra oppfølging pga alderen og tidligere problemer med svangerskap, og er veldig fornøyd med alt de gjør.

Frustrerende når disse små gjemmer seg når man vil vite kjønnet! Jeg selv vil ikke vite og var redd for å se på skjermen for mye ved ordinær UL (jeg har sett mange UL i sammenheng med jobb og tenkte jeg kunne muligens se noe som jeg ikke har lyst å vite enda). Mens jeg merket ingenting, fikk jordmoren vite hva hun tror det er der inne, som hun skrev ned på et kort jeg sendte til mamma. Hun kommer fra USA når babyen blir født og vil komme forberedt med riktig klær, så hun er den eneste som vet - bortsett fra jm da!

Lykke til videre. Skal tenke gode tanker for deg og babyen over helgen.

Klem

Skrevet

Hei og god morgen=)

Ja de klarer å snike seg unna om de ikke vil vi skal få vite.. og jeg vil vite, sambo er også sværet nysgjerrig nå! Så vi krysser fingrene for tirsdag og at de da har positive svar å gi oss. Er veldig glad for oppfølgingen, og det virker som om hadde vi fått en hvilken som helst annen jordmor på søndag så er det ikke sikkert hun/han hadde tatt det like seriøst, så dette er jeg fornøyd med=)

Og synest det er flott at de får det, de som trenger det=)

Så du vet ikke men mamma vet? Hihi... litt rart kan jeg tenke meg?

Når har du termin shari_z?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...