Gå til innhold

Til dere som er på tidlig UL...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må dere be om det hos legen deres?? Jeg vil så gjerne se min lille spire og den har det bra.. Hadde en sa før 1.mann kom..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg blir hevist via fastlegen min denne gangen ja. De andre gangene jeg har vært til ul har jeg fått komme direkte til gyn på sykehuset pga blødninger. Denne gangen får jeg tettere oppfølging pga at jeg har mistet to ganger...:)

Skrevet

Jeg fikk med de forrige 2 sv.skapene ultralyd på min første sv.skaps kontroll hos legen. Når jeg kommer inn og sier jeg er gravid, så sier legen : " jaha, da får vi gå inn og ta en titt da, om det er noe inni der :-)"

Har ultralyd på legesenteret her jeg bor.

Denne gangen har jeg en annen lege, og da jeg var på min første kontroll, så sa jeg til henne at jeg pleier å få ultralyd på første kontroll. javel, så hun, så gikk vi inn og tok en titt inni magen :-)

Første gang var jeg 8 uker på veg. Da fikk vi sett hjerte aktivitet, men ikke så mye annet. Fikk spm om jeg ville komme tilbake 3 uker senere, for da kan man se mer sa hun. Så i går, 11 uker på veg, fikk jeg min andre ultralyd, og da fikk vi se en liten minibaby som viftet med armer og bein, og stupte kråke inni magen min :-) Kjempe gøy :-)

Skrevet

Hihi...så moro!!

Fikk ultralyd i uke 6 - 12 og 15 sist sv.skap + den vanlige..men det var fordi jeg hadde hatt en " mola" før det..

Men håper jeg får en tidlig nå også- er så spent...=)

Skrevet

Jeg gikk på privatklinikk, for jeg hadde ingen spesiell grunn annet enn at jeg hadde lyst til å se hvordan det stod til. Kostet ca 900 kr.

Skrevet

Fikk du så mange ul pga. mola? Jeg hadde partiell mola, og hormonbehandling før første barnet, men fikk likevel bare en ekstra ul. En i uke 7-8.. Skulle gjerne hatt de to andre som du fikk også! :))

Skrevet