♡ Mors-lykke ♡ Skrevet 15. mai 2008 #1 Skrevet 15. mai 2008 Hei ! Jeg har lest en del innlegg her, og ser at det varierer en del hva slags tester som brukes, men har et generelt inntrykk av at de fleste stoler mest på CB. Det er forøvrig en følelse jeg selv også sitter med - ble helt fortvilet da jeg ikke fant CB på apoteket, kun Quick Response. Noen her inne skriver at QR kan gi negativ respons der CB gir positiv. Jeg er nå helt forvirret, og håper på noen gode råd fra andre som kanskje har brukt litt fler tester enn jeg har... Hvilken graviditetstest(er) er mest pålitelig ? Hvilken bør jeg satse på ? Håper på svar :-)
Villstyring *2009-baby?* Skrevet 15. mai 2008 #2 Skrevet 15. mai 2008 Dette er jeg nysgjerrig på å! Har hørt at CB er veldig følsom og at QR må ha høyere konsentrasjon av hcg for å gi positivt resultat. Er da jeg skal være gla jeg har testa mest med QR? hehe
♡ Mors-lykke ♡ Skrevet 15. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 15. mai 2008 Ja, det er noe sånt jeg også har lest her inne... Men da skjønner jeg ikke hvorfor apotekene selger QR og ikke CB... Og jeg bor i storby, så det skulle ikke ha noe med små apotek og sånt å gjøre... Hehe, ja, kanskje det ?! ;-)
superklar Skrevet 15. mai 2008 #4 Skrevet 15. mai 2008 På pernille.info står det oppført alle tester. CB slår ut på 50, mens QR slår ut på 25... Men hva slags merker er de fra billigtester.no? Jeg testet supersvakt med den i dag, og negativt med cb digital.. Er så spent..
♡ Mors-lykke ♡ Skrevet 15. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 15. mai 2008 Jøss, så utfra det burde QR være bedre enn CB, iallfall på hvor tidlig de viser positivt resultat... Så rart - det er flere her inne som har erfart det motsatte, hvis jeg da ikke har misforstått helt, som er en god mulighet ;-) Takk for tipset ! Jeg er ikke sikker på hvilke merker som er på billigetester.no. Det står ikke noe navn på de, annet enn på CB testene. Men så spennende da !! Jeg krysser fingrene for at billigtesten er den riktige !! ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå