Gå til innhold

jaja..da var mensen her igjen!


line_n & sara

Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Den var jeg så heldig å få for over 2 måneder siden. Og med den kom migrenen tilbake igjen også. HATER det.. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldiggriser! Jeg fikk igjen mensen etter bare 8 uker, enda jeg fullammet... Var litt pissed! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går d på minipiller, og har fått mensen igjen? Eg går på Conludag(?), og har ikkje fått mensen igjen endå. Men eg savne ann ikkje..herlig å sleppa:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

går ikke på noe..men skal få dytta inn en hormonspiral snart! håper at mensen reduseres kraftig av den!! *håpehåpe*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her og kom den etter ca 3 mnd...grøss. Men litt greit at den kommer også. Da er liksom alt som det skal være, selv om det er et styr. Jeg bruker ladycomp og er superfornøyd med den. Slipper alle hormoner og bivirkninger av div. legemiddler. Kan anbefales på det sterkeste :-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det en dings man tisser på?

må man tisse på den flere ganger i mnd da?

 

var usikker på om jeg ville ha hormoner, siden jeg er skeptisk til p piller, men det var visst så lite hormoner i den spiralen, at jeg tror jeg slår til! vurderte kobber, men hadde i utgangspunktet laaange mensperioder før, med opptil 9 dager med blod og gørr! blæh! så en hormonspiral som kanskje utsletter mensen høres fantastisk ut!! (nesten for godt til å være sant!!) ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei du måler tempen under tungen hver morgen når du våkner. Så får en enten rødt lys (kan bli gravid) gult lys (usikkert) eller grønnt lys (sikker periode) Jeg brukte den i over 5 år før vi fant ut at vi ville bli gravide. Og da ble vi gravide på første forsøk. Kjenner mange andre som bruker den og ingen av dem har blitt ufrivillig gravide. Kan kjøpes her : http://www.pfc.no/ Det finnes tre forskjellige alt etter hva en ønsker av informasjon om syklusen sin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm, jeg har ikke fått min tilbake enda, men har stadig mensmurringer. Sist jeg hadde det var det ikke mensen som var på vei, men et veldig blått kryss! Nesten så man begynner å lure, tihi :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk den igjen etter tre mnder jeg også.. Veldig kraftig også! dritt..Men får deres barn dårligere matlyst denne uka??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønte at noe var i gjære siden jeg de siste dagene først blødde fra to fingre, siden kneet og så tåa. Nå får jeg sikkert mensen tilbake tenkte jeg, og vips så kom den dagen etter at tåa ble plastra. He, he, sånne rare tegn fra et rart sted på at noe skal skje....Det var ikke kult å få mensen tilbake, så deilig å ikke ha sett tanta på et drøyt år. Men når a er tilbake kjennes det jo ut som hun har vært her hver bidige dag hele livet, usj....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...