Gå til innhold

Da gikk vannet mitt i natt!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Våknet av at det sildret ut. Løp på do og la igjen masse små vannpytter etter meg på veien. :)

Etter ca 10 minutter begynte jeg å kjenne små tak, og etter ca 30-45 min begynte riene å komme. Har fått sovet litt inatt mens riene pågikk. Var på kontroll idag tidlig, og da stanset riene. Tok masse småprøver for å sjekke om jeg har fått infeksjon. Så går nå bare og venter på nye rier! :) Men gøy å vite at jeg snart har babyen min i armene mine!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

å så gøy for deg! Masse lykke til!:)

Skrevet

Så spennende da:) Masse lykke til videre:)

Skrevet

Så spennende =) Skjer det noe mer eller?

Skrevet

Har rier av og på enda... kommer og går med ca 5-10 min mellomrom, og varer i ca 30-50 sek... litt godt med mental forberedelse, men kjenner jeg blir litt utålmodig også.. :)

Men gleder meg veldig nå!!!

Skrevet

å så gøy...Masse lykke til..:)

Skrevet

Lykke til! Hold oss oppdatert da, blir jo så nysjerrig;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...