Grateful mom Skrevet 15. mai 2008 #1 Skrevet 15. mai 2008 Våknet av at det sildret ut. Løp på do og la igjen masse små vannpytter etter meg på veien. Etter ca 10 minutter begynte jeg å kjenne små tak, og etter ca 30-45 min begynte riene å komme. Har fått sovet litt inatt mens riene pågikk. Var på kontroll idag tidlig, og da stanset riene. Tok masse småprøver for å sjekke om jeg har fått infeksjon. Så går nå bare og venter på nye rier! Men gøy å vite at jeg snart har babyen min i armene mine!!
*Super*Mamman* Skrevet 15. mai 2008 #3 Skrevet 15. mai 2008 Så spennende da:) Masse lykke til videre:)
Sikkertforgammel Skrevet 15. mai 2008 #4 Skrevet 15. mai 2008 Så spennende =) Skjer det noe mer eller?
Grateful mom Skrevet 15. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 15. mai 2008 Har rier av og på enda... kommer og går med ca 5-10 min mellomrom, og varer i ca 30-50 sek... litt godt med mental forberedelse, men kjenner jeg blir litt utålmodig også.. Men gleder meg veldig nå!!!
nomiha, lykkelig 3-barnsmor:) Skrevet 15. mai 2008 #7 Skrevet 15. mai 2008 Lykke til! Hold oss oppdatert da, blir jo så nysjerrig;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå