Gå til innhold

Noen som har prøvd 30 days? Virker det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

De annonserer i reklamen at man skal gå ned 1-2 bukse str på 30 days... Høres ut som det er for godt til å være sant...

Noen som har prøvd eller vet om noen som har prøvd??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det lurer jeg på også.

Skrevet

Hadde akkurat tenkt å legge inn et innlegg om akkurat dette.

Jeg begynte med 30 days for 2 uker siden, en av disse ukene har jeg vært i syden og kost meg. På disse to ukene har jeg gått ned en buksestørrelse. Og i dag har jeg prøvd bunaden min, og den er for stort!!! Om det er tilfeldig eller ei, det vet jeg ikke, men jeg har ihvertfall gått ned dette på disse to ukene. I kilo vet jeg ikke hvor mye det er, men det spiller ingen rolle så lenge jeg merker det så godt på klærne mine. Jeg har ikke lagt om kostholdet i det heletatt, og har som sagr kost meg på ferien. Så jeg syns dette virker lovende. Og ro meg, jeg har prøvd MYE for å minske noen centimeter. Lykke til

Skrevet

Men fare for å høres desperat ut.. hvor får man kjøpt dette?!

Skrevet

Helsekost butikker

Skrevet

Så bra at det har virket da..

Jeg prøvde bunaden min i dag. Og den passet ikke. Skjønner ingenting. Den passet i dåpen til lillemann da han var 3 mnd, men ikke nå lengre og han er snart 1 år:(

Tror jeg må prøve dette jeg også...

Fåes vel i helsekosten?

Skrevet

oi, kanskje je gskulle prøvd bunaden, men det er vel for sent å gjøre noe med nå om den ikke passer...

Skrevet

I et anfall av desperasjon kjøpte jeg 30 days i midten av mars, og etter 30 dager hadde jeg gått ned 100 gram.. Altså med andre ord ingenting. Det står jo på pakken at det fungerer best kombinert med mosjon og et sunt kosthold, men det sier jo seg selv at om en legger om kosten og begynner og trimme mer, så går en jo ned.. Jeg har meldt meg inn i vektklubben på VG og jeg har større tro på at det kan virke. 2 kg ned på tre uker, og det er jeg fornøyd med. Det er visst ingen snarveier til å bli tynn - selv om jeg så gjerne skulle funnet en.

Skrevet

sånne slanke produkter er bare sprøyt-

Det som funker, som ikke er noe hemmelighet.....

er at det må være negativ balanse mellom energibehov og inntak.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...