Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Spør her også jeg, er bare 2uker så kommer jeg over :)

Er det noen som har født på Namsos her?

Jeg bor like langt fra begge sykehusa. Fødte på Levanger sist. Er godt fornøyd, men så virker det så herlig på Namsos også. Kortere vei for min familie å kjøre dit å besøke meg også :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke noe erfaring (enda iallfall), men etter det jeg har hørt, er det bedre på Levanger... Men det er vel forskjellig fra person til person:)

Skrevet

Jeg tror de fødeavdelingene er ganske like egentlig. :) Jeg vet at Namsos har baby-boom i juli, så kanskje det er lurt å syre unna da? Jeg bor i Namsos, men har tenkt til å føde i Arendal.

Skrevet

Hei HI. jeg bor også midt imellom begge de sykehusene.. må innrømme jeg ble veldig nysgjerrig på hvem du er nå=) hehe.. jeg skulle egentli føde på namsos med min første, men bytta over til levanger da jeg hadde så dårlig erfaring med namsos da jeg var der på min første UL. men så har jeg nå dårlig erfaring med UL på Levanger og, så det kommer egentli på ett ut. nå føder jeg på Levanger fordi jeg hadde så rask fødsel sist, og har noen jeg kan være hos på Levanger om det skulle gå fort denne gangen også. men hvis det er baby boom på namsos i july, da hadde ikke jeg villet tatt sjangsen på det da, jeg vil ikke dele rom med så mange=) så hvis det blir mange på Levanger også, så tror jeg at jeg reiser rett hjem etter fødsel=) hva tenker du selv da?

Skrevet

Heldigvis er jordmor som tar UL kun UL-jordmor. Hun er litt brysk ja! ;) Alle de andre jordmødrene (og jordfedrene) jeg vet om der oppe er kjempesøte.

Skrevet

hu var i allefall kjempe sur å hadde sikkert en dårlig dag. ikkeno jeg sa hjalp på smilebåndet hennes nei. hehe.. har hørt mye bra om han som er jordfar på namsos da. men sjangsen for at akkurat han er der når jeg skal nedkomme, er vel liten=)

Skrevet

Det er babyboom i juli i Namsos-området ja... Det har jeg hørt fra jordmødrene på sykehuset.

Og den snille jordfaren som jobber på sykehuset i Namsos kommer fra ferie 24. juli ;)

Skrevet

Hun som tar UL på namsos sykehus er også vanlig jordmor. Hun var det under min første fødsel for 3 år siden. Hun er egentlig grei,men kan være litt mutt til tider. "Jordfaren" er en kjempekar. Synd han skal ha ferie rundt termin min. Og jeg akter ikke å gå til 24. juli;) Men jeg har god erfaring med namsos, men har jo bare født en gang, og i har ikke erfart andre steder. Men det er visst over 50 stk som har termin i juli, og det er mange for det sykehuset.

Skrevet

Tusen takk for svar :)

Jeg er fortsatt usikker. Jeg har ikke termin før 22.august, så den verste boomen er kansje over da. Gikk 12dager over sist, så er forberet på at det kan bli september også. Men skal jeg ta sjansen på at boomen er over...veldig kjedelig om den ikke er det...

Vanskelig dette. Jeg må tenke litt mer på det.

Beibis i magen min:

Jeg bor på Beitstad jeg, hvor bor du da??

Skrevet

æ bur på besstan æ å=) eiller nærmar sagt Jåddårn! hehe..

lure på om det e litt baby boom på levanger å i sommer ailtså. så korr ein ska ta vein e itj så grettj å vessta=)

Skrevet

Kain æ spør kæm du e da? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...