Babykilo Skrevet 15. mai 2008 #1 Skrevet 15. mai 2008 Synes dere det er greit å loffe rundt i det offentlige rom i joggebukse? Jeg er litt uenig med meg selv. Skal på butikken og hente lillegutt i bhg, og vet ikke helt om jeg gidder skifte...hehe...
Den lille prinsesse Skrevet 15. mai 2008 #3 Skrevet 15. mai 2008 Det kommer an på joggebuksen og resten av tilbehøret det ; )
Silje og Vaniljebollene Skrevet 15. mai 2008 #4 Skrevet 15. mai 2008 Jeg går alltid i joggebukse, så og si. Så jeg syns tydeligvis at det er greit.
Babykilo Skrevet 15. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 15. mai 2008 hehe, så deilig. Enig i at det er forskjell på buksa. denne er ikke værst, og jeg har sminka meg, så tar sjansen! Hurra for behagelige klær!
Meg og mini med ny spire :) Skrevet 15. mai 2008 #6 Skrevet 15. mai 2008 ja, jeg har NULL problemer med å gå i butikken i joggebukse.. herlighet. kan jo se velstelt ut selv om man har joggebukse på! elsker joggisene mine:)
mamman til to gutter Skrevet 15. mai 2008 #7 Skrevet 15. mai 2008 Alle må gjøre som de vil, men jeg synes ikke det er pent. Selvfølgelig bedre med en ganske ny "kosebukse" enn en utslitt, alt for stor adidasbukse, men jeg synes joggebukse er for trening eller hjemmebruk... Tar ikke så lang tid å skifte på seg en annen bukse:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå