Gå til innhold

Hva med dette navnet da -Cindel?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor tar du det fra?? he he...nei, jeg liker det dessverre ikke. Er liksom ikke noe navn. Føles som det er blitt "laget" av deg selv.

Skrevet

Vet om en som heter det. Men de måtte visst søke om det da... Syns det er fint jeg.

Hi

Skrevet

Synes det hørtes hjemmelaget ut ja..... Cindy er jo et fint navn synes nå jeg iallefall ;)

Skrevet

Jeg tenkte edderkopp. Spindel. Men jeg tror det er et navn som kan bli veldig fint om den "rette" får det ;)

Skrevet

Liker det ikke.

Skrevet

Høres ut som en sammenslåing av de to verste jentenavnene jeg vet om: Cindy og Michelle..... Sorry, men du spurte ;-)

Skrevet

Faktisk enig med oktobernurket på denne...

Skrevet

Et navn jeg sikkert hadde kalt dukken min da jeg var liten...men ikke et menneske..

Skrevet

Huff...folk gjør mye rart for å få litt oppmerksomhet. Er jo ikke noe ordentlig navn det der.

Synes faktisk litt synd på de barna som har foreldre som ikke klarer å tenke rasjonelt i forhold til navn. Det er de som skal leve med navnet resten av livet.

Skrevet

Ærlig? Nei...Cindel hørtes rart ut..høres ut som en eller annen del til et ustyr eller no slags krydder eller no sånt..hehehehe

Skrevet

Er det til en gutt eller jente da

Skrevet

Hi her :D

Det er en jente.

Ble litt paff da jeg fikk vite dette navnet. Men nå er vi jo vant med det da.

Nei, man må jo tenke på ungen som skal ha navnet. Navnet skjemmer ingen, men mange skjemmer navnet!!

Skrevet

Høres ut som svindel.....

Skrevet

Assosierer det med spindel (edderkopp). Krever nok litt tilvenning det navnet der.

Skrevet

he-he. Høres ut som et hjemmemekka navn - er det det? Blir stadig forundret over folks trang til å være så original at det rett og slett blir komisk. Særlig på navnefronten ser dette ut til å være en ny trend.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...