Momlegåsegg Skrevet 15. mai 2008 #1 Skrevet 15. mai 2008 Hvor tidlig klarte dere å høre hjertelyden? Bruker dere den ofte??
*En rosa og en blå* Skrevet 15. mai 2008 #2 Skrevet 15. mai 2008 Jeg fikk den vel rundt 12./13. uke, tror jeg, og da klarte jeg å høre hjertelyden med det samme. Brukte den kanskje 1 gang i uken frem til jeg begynte å kjenne spark. Etter jeg begynte å kjenne spark, så har jeg vel kun tatt den frem 2-3 ganger, og det har vært på dager hvor det har vært lite aktivitet. Men jeg synes den har vært god å ha! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå