~sjiraff~ Skrevet 15. mai 2008 #1 Skrevet 15. mai 2008 Fikk vedtaket om penger for sommeren i dag. Er det noen grunn til at man får mere penger på sommeren enn ellers i året? Juni og juli har ulike summer som tilsammen utgjør over 18000.. Og hvorfor har jeg ikke fått penger fra lånekassa i dag?!
Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 15. mai 2008 #2 Skrevet 15. mai 2008 Kan hende du må sende inn sånn svarkort før du får penger selv om det er mai. Du får mer penger fordi det er pr mnd, og da gjelder det ikke det ekstra man får i januar og august.
~sjiraff~ Skrevet 15. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 15. mai 2008 Men det blir jo uansett for mye.. Pr mnd er det i overkant av 8000.. dette blir jo over 9000 i snitt pr mnd. Jeg får ikke forsørgerstipend.. Søren også.. sendte det andre svarkortet bare for noen dager siden.. Betyr det at jeg ikke får penger for mai før om noen uker da? Passet rimelig drit dårlig akkuratt denne mnd..
Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 15. mai 2008 #4 Skrevet 15. mai 2008 Ja, det blir jo for mye hvis det ikke er inkl forsørgerstipend...er det inkl august også? Tror ikke det tar så lang tid å få behandla sånn svarkort, men kjipt at systemet er slikt...spesielt når man har regninger som skal betales den 15.! Og selvsagt i mai når det er nasjonaldag.
~sjiraff~ Skrevet 15. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 15. mai 2008 Hvis det ikke tar så lang tid går det jo fint.. Ble nemlig beklymret for dåpen 1. juni nå.. Vi pusser nemlig oppp så har veeeeeldig mange ekstra regninger denne mnd, og det passer ikke med 6000 kr mindre inn i kassa :o/
Den lille prinsesse Skrevet 15. mai 2008 #6 Skrevet 15. mai 2008 Hehe, så det finnes fødselstipend med utbetaling i juni/juli ; ) Sambo har ringt lånekassen flere ganger for å spørre hvilket skjema han skal sende, men neida...det finnes ikke utbetalinger i juni/juli. Vi har en lilla brosjyre vi fikk i posten, men klarer ikke å finne skjemaet som fulgte med. Går ikke glipp av 18 000 kr gratis = ) Tror 18 000 er makssummen, vi fikk det da eldste ble født også = )
En liten og snart en til Skrevet 15. mai 2008 #7 Skrevet 15. mai 2008 Jeg får også fødselstipend i sommer (ikke forsørgerstipend) og fikk 16500 til sammen. Stipend for mai fikk jeg faktisk i går...
☆:*´¨`**´¨`*:☆ Skrevet 15. mai 2008 #8 Skrevet 15. mai 2008 Søknaden om fødselsstipend, er det den G blankettes som man sender inn etter fødsel?!
Mammaen til Celine:-) Skrevet 15. mai 2008 #9 Skrevet 15. mai 2008 Har vi ikke rett på 42 uker med stipend då?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå