Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

... på bloggen min: http://guttaogmeg.blogg.no

Hva synes dere? Tar gjerne imot tips for å få det litt kulere.. Har ikke så mange bilder av eldste på snart 3.. sjerpings...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som vil se... Kanskje ikke verdens beste blogg akkurat med mine datakunnskaper...

Skrevet

Kjempe fin blogg og nydelige gutter! Så flink å drikke av sugerør :o) Jeg har forsøkt å få gutten min til å prøve noen ganger men han får det ikke til. Har du et lurt triks eller?

Skrevet

Det er pappan som har fått dette til!! Han gjorde det i sin forrige permisjon med storebror også.. Magisk!

Bra du likte siden! det er jo litt morro. Så kan besteforeldrene ta en titt innimellom så de får fulgt med.

Skrevet

Ja, utrolig kjekt med blogg da det gir mulighet for dem som ikke bor i nærheten å følge med barna :o)

Vi har fått mye positive tilbakemeldinger fra familien da vi laget hjemmesiden vår :o)

Lykke til videre med bloggen!

Skrevet

Hjemmeside? Hva er forskjellen på det og blogg egentlig...?

Skrevet

Fin blogg, og søte gutter=)

Kan se min hjemnmeside: www.snuppenmin.piczo.com

Skrevet

Vi har både blogg og hjemmeside. Hjemmesiden har vi i større grad laget selv. Bloggen er på en måte klar til bruk :o)

Men i dag finnes det jo mange enkle programmer for å lage en hjemmeside, så ikke så mye mer arbeid enn med en blogg :o)

Skrevet

Så fin hjemmeside:-) Blir vel det etterhvert også...

Skrevet

Kjempeflott blogg! Har to gutter på samme alder:) Hvordan går dine sammen? Her er storebror litt røff mot lillebror - uten å mene noe vondt, men det blir jo fryktelig slitsomt å alltid måtte passe på.

Yngstegutten din var så voksen i ansiktet:) Kjempesøte begge to.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...