MiPE Skrevet 15. mai 2008 #1 Skrevet 15. mai 2008 ... på bloggen min: http://guttaogmeg.blogg.no Hva synes dere? Tar gjerne imot tips for å få det litt kulere.. Har ikke så mange bilder av eldste på snart 3.. sjerpings...
MiPE Skrevet 15. mai 2008 Forfatter #2 Skrevet 15. mai 2008 Ingen som vil se... Kanskje ikke verdens beste blogg akkurat med mine datakunnskaper...
♥ Snøblomst ♥ Skrevet 15. mai 2008 #3 Skrevet 15. mai 2008 Kjempe fin blogg og nydelige gutter! Så flink å drikke av sugerør ) Jeg har forsøkt å få gutten min til å prøve noen ganger men han får det ikke til. Har du et lurt triks eller?
MiPE Skrevet 15. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 15. mai 2008 Det er pappan som har fått dette til!! Han gjorde det i sin forrige permisjon med storebror også.. Magisk! Bra du likte siden! det er jo litt morro. Så kan besteforeldrene ta en titt innimellom så de får fulgt med.
♥ Snøblomst ♥ Skrevet 15. mai 2008 #5 Skrevet 15. mai 2008 Ja, utrolig kjekt med blogg da det gir mulighet for dem som ikke bor i nærheten å følge med barna ) Vi har fått mye positive tilbakemeldinger fra familien da vi laget hjemmesiden vår ) Lykke til videre med bloggen!
MiPE Skrevet 15. mai 2008 Forfatter #6 Skrevet 15. mai 2008 Hjemmeside? Hva er forskjellen på det og blogg egentlig...?
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 15. mai 2008 #7 Skrevet 15. mai 2008 Fin blogg, og søte gutter=) Kan se min hjemnmeside: www.snuppenmin.piczo.com
♥ Snøblomst ♥ Skrevet 15. mai 2008 #8 Skrevet 15. mai 2008 Vi har både blogg og hjemmeside. Hjemmesiden har vi i større grad laget selv. Bloggen er på en måte klar til bruk ) Men i dag finnes det jo mange enkle programmer for å lage en hjemmeside, så ikke så mye mer arbeid enn med en blogg )
MiPE Skrevet 15. mai 2008 Forfatter #9 Skrevet 15. mai 2008 Så fin hjemmeside:-) Blir vel det etterhvert også...
Gjest Skrevet 15. mai 2008 #10 Skrevet 15. mai 2008 Kjempeflott blogg! Har to gutter på samme alder:) Hvordan går dine sammen? Her er storebror litt røff mot lillebror - uten å mene noe vondt, men det blir jo fryktelig slitsomt å alltid måtte passe på. Yngstegutten din var så voksen i ansiktet:) Kjempesøte begge to.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå