Gå til innhold

avvist

knerten å lillegutt

Anbefalte innlegg

Skrevet

vår sønn er nå snart 1 år, min sambo virker ikke intersert i meg mere, helt siden hun fant ut at hun var gravid har hun avvist meg. har prøvd å prøvd, men hun vil ikke.hun har sex med seg selv nesten hver dag men når jeg spør om vi skal ha er det nei. har endt me mye krangel å ufred. så det har endt med separate soverom. hva skal jeg jøre? på tide å finne seg ny?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har gjort det, men da sitter hun dær å sier ingenting,

Skrevet

å sexlysten har hun jo for hun koser alene nesten hver dag

Skrevet

Du forteøøer jo en så liten del av historien at det er vanskelig å si... Hjelper du henne i hverdagen? Er du oppmerksom? Sørger du for at hun har nok energi til over til deg? Ammer hun ennå? Er det andre problemer i forholdet?

Jeg nekter å tro at du vurderer å gå på bakgrunn av det du skriver der uten å kjempe mer enn hva du har beskrevet..

Skrevet

energi har hun nok av ja, men den bruker hun på vennene/kompiser og på å sitte på nettet å flørte

Skrevet

hehe.. jaja.. det er nok bare det som er problemet. Kommunikasjon er en fin ting.

Skrevet

når jeg setter meg ned for å prate med henne, tar hun fram pc n å nekter å svare, å i ferien i fjor så måtte hun ha p-piller sa hun, begynte 3 dager før hun dro å slutta når hun kom hjem igjen. når jeg spurte hva hun skulle med dem sa hun at det var pga mens smertene, men hun har da ikke fått igjen mensen enda, å dessuten har jo jeg sterisert mæ.

Skrevet

jeg hører da det når soverommet mitt er like under da

Skrevet

hun er veldig snill med barna mine(har 2 fra før) å dem er glad i henne, er vel derfor jeg prøver å holde ut, men en gang sier det stopp.

Skrevet

Huff, jeg faar helt vondt av deg jeg, om alt det du forteller stemmer. Fortell henne at du ikke holder ut hvis det er saann, kom i prat. Haaper det ordner seg mellom dere da!

Skrevet

har sakt at jeg ikke holder ut men da er svaret"kast meg ut da" for da kan hun si at jeg kasta hun ut å høres bedre ut enn å si at hun gikk selv

Skrevet

men jeg vil jo ikke miste lillegutt da

Skrevet

Hvis jeg var deg ville jeg tatt kontakt med familievernkontoret, satt opp en time og moett opp selv, uansett. Da faar dere enten pratet ut med en noytral part, eller hvis hun ikke vil dra saa kan du be om raad.

Skrevet

går jo til samtaler, men hun vil ikke prate der heller, sitter som en stum østers

Skrevet

Skikkelig dårlig gjort av henne! Greit nok, sexlysten min var totalt fraværende under hele graviditeten og en del mnd etterpå, men det er lov å prøve å gjøre en liten innsats for det. Men hvis hun ikke snakker, kommer dere ingen vei så du må nesten vurdere hva du vilk, og hva som er best for deg..

Lykke til!

Skrevet

ja likestillingen har ikke fått gjennombrudd på det spørsmålet nei

Skrevet

Bruk og kastmetoden etter at man har fått barn er sjelden en god idè.

Det MÅ jo være en grunn her. Kanskje tør hun ikke si at du fks lukter vondt? Dårlig ånde? Svettlukt?(bare noen tanker her,altså)

Hvis hun ikke vil snakke, og hun omtrent trygler deg om å kaste henne ut, så høres det ut som om hun har bestemt seg; hun VIL ut.

Kjemper du for forholdet på en sunn måte, kan det reddes.

=o) Men det er selvsagt et MUST at dere snakker sammen...

Håper dere finner ut av dette virrvarret...

Skrevet

funnet ut av problemene,HI? Håper det...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...