Gå til innhold

Netthandling, har tatt litt av!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mens sambo går berserk og kjøper masse dill, dall og klær til seg selv på nettet så har jeg gått berkserk på barneklær -sider!

Nå har jeg kjøpt masse klær til bebisen fra Josefsson og barnegraderoben...og gleder meg masse til å få alt sammen i posten! Er så moro å kjøpe til beisen, som jeg tror kommer til å bli kjempesøt i alle de fine klærne jeg fikk for en billig penge!

Noen andre som er hekta på netthandel eller ? ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe JAJAJA!!! :)

Kjøpt masse på laredoute.no og så på younglkids.no. Kjempemasse fint!!

Skrevet

hehehe =) tok nettopp helt av selv:) hihi.. blir masse fine baby klær å se på om noen dager ;)

*gleder meg*

Skrevet

Hvor langt er dere på veg?

Jeg har ikke kjøpt noe som helst til denne babyen enda. Er ikke mer enn knapt 3 mnd på veg da, så det er vel litt i tidligste laget :-)

Skrevet

jeg er akkurat 24 uker i dag! og hentet to pakker med masse klær til lille tulla i dag! Herlig! så mye fint...men fantu ta at jeg ikke hade sett like nøye på alt jeg kjøpte for det var VELDIG mye rosa og noen gensere som passer bedre til gutt... men det er jo greit å ha noen gaver på lur til venninners barn.. ;)

Skrevet

jeg bestilte først fra barnegarderoben jeg til 1400kr. Syntes det var så mye fint der. Joda ei lita uke etter fikk jeg mail om de hadde 50% på ALT I 24 timer. Å da måtte jeg bestille mere. å bestilte for 1400kr til hehe. men litt mere i str 68 denne gangen da.

Så nå har jeg en del babyklær kan du si:)

har to jenter fra før, så får en gutt nå da. minstejenta fikk en genser og en bukse også da, så ikke riktig alt var til babyen..ho eldste hun er for stor til str de har..men får heller noe annet senere..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...