Gå til innhold

Heia Samsyn og lille Camilla

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei hei - en stund siden jeg har vært innom her nå.

Men tilbake nå

Hvordan går det med dere?

Åhhh så moro - her reiser vi oss opp i lekegrinda og vil bare stå oppreist he he -

Så håper vi kommer etter veldig snart :) kjempemoro vil jeg tro

Hvordan er det og jobbe for fullt igjen da.?

Vi har fått første avslag på barnehagen - så håper og håper på opptak nr 2 neste uke eller noe -

Klem klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann :-)

Her så går vi rundt hele dagen :-) Camilla digger å gå rundt med bilen eller brio tralla si. Kan gå via kjøkkenet gjennom gangen, inn i stua og inn på kjøkkenet igjen....så hun går i ring hele dagen hehe

Har også så smått begynt å utforske å gå uten støtte, er kun et par skritt men jeg blir jo bare sååååååååååååååååå stolt hehe

Er utrolig gøy når de mestrer nye ting, og så blir de jo så innmari stolte selv også hehe

Synes det er utrolig deilig å jobbe igjen faktisk. Få litt voksentid og litt alenetid i bilen til og fra jobb. :-) Og så er det jo så deilig å hente snuppa og kose meg sammen med henne på ettermiddagene og ikke minst i helgene! :-)

Så synd dere har fått avslag på bhg. Trodde det bare var i Oslo og "byene" som det var så ille jeg....Vi fikk plass fra 19 mai men takket nei og valgte heller oppstart 20 august som vi fikk først. Hun storkoser seg sånn hos dagmamma så jeg vil la henne være der litt til :-)

Hvordan går det med nettbutikken din? Har vært inne og myst et par ganger og det er jo kjempemye fint der da!

Klem

Skrevet

Åhhh - så moro - gleder meg til og se snuppa ta sine første skritt også. Hun har vært litt treg - men premature er jo ofte det. Men frisk og rask ellers - ikke en dag feber eller forkjøla - helt utrolig

De skal ha full barnehagedekning her - så det bygges et par til . Den ene er for langt unna - jobber jo fremdeles i Oslo. Men har også litt hjemmekontor.

Vi håper og krysser fingrene for barnehageplass. Vet det er mange som sliter med det samme ja - godt med litt voksentid - man trenger det - men gud som moro og komme hjem til de etterpå - masse kos.

Hyggelig at du synes det da:) TAKK!

Du er hjertelig velkommen innom ! - jeg tar også visninger /"homeparty" om det er ønskelig - alt er mulig hos oss:)

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...