XXIII.VI.MMVI * XXI.XII.MMVII Skrevet 15. mai 2008 #34 Skrevet 15. mai 2008 Jeg fyllte 25 år 4 dager før sønnen min ble født, var 26 år og 6 mnd da jenta mi ble født!
Lovemychild Skrevet 15. mai 2008 #35 Skrevet 15. mai 2008 Jeg drar opp snittet,fyllte 32 år noen mnd etter han ble født.
sofia får lillesøster 13.12 Skrevet 15. mai 2008 #36 Skrevet 15. mai 2008 Hvor er det blitt av alle "gamle" førstegangsfødende her? Jeg var 23 med første og 31 med andre. Syntes det var deilig å bli mor som 23-åring, skulle gjerne hatt nr 2 mye før;)
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 15. mai 2008 #39 Skrevet 15. mai 2008 22 og 26 var jeg da vi fikk guttene våre
De to sjarmtrolla og guttspira Skrevet 15. mai 2008 #42 Skrevet 15. mai 2008 23 år med nr 1. og 24 år med nr 2.
*makrell i tomat* Skrevet 15. mai 2008 #44 Skrevet 15. mai 2008 Her er "gamle-mor" he-he ) 30 år når jeg fikk prinsen,og nesten 34 år da jeg fikk prinsessa ;o)
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 15. mai 2008 #47 Skrevet 15. mai 2008 Var 20 da førstemann kom, er 22 da andremann er ventet:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå