Anonym bruker Skrevet 15. mai 2008 #1 Skrevet 15. mai 2008 Og hvorfor? I mitt tilfelle er det en svoger. Han er så selvopptatt, frekk og uten samvittighet. Verste menneske jeg har møtt i hele mitt liv. Proto drittsekk. Og pittelitt svigermor. Kun for at hun forsvarer sønnen sin som er den største satan på to bein.
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2008 #3 Skrevet 15. mai 2008 Samboeren til mora mi - fordi han er en komplett idiot, verken mer eller mindre.
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2008 #4 Skrevet 15. mai 2008 Dama til han ene fetteren min. Hun prøver altfor mye å være perfekt, at hun ikke takler å se feiler og mangler som andre mennesker rundt henne har. Hun er bare i beg. av 20-årene, men prøver allerede å være altfor voksen. Hun er fælt til å blande seg i alt, og kritiserer. Jeg hater henne!!!
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2008 #5 Skrevet 15. mai 2008 Svigerfamilien....blæh! Selvsentrerte og hjelpeløse.
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2008 #6 Skrevet 15. mai 2008 Lederen i borettslaget vårt, han får Narvestad til å framtre som en amatør. Og så er det en dame på jobb som jeg virkelig misliker sterkt.
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2008 #9 Skrevet 15. mai 2008 svoger, blææææææh "tøffingen" som alltid får meg te å føle meg som en dust
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2008 #10 Skrevet 15. mai 2008 Svigerinna mi,falsk falsk falsk...snakker stygt om meg til den andre svigerinna mi,og omvendt...Åsså er hun såååå flotte oppi ansikta våre.Å smisker så jævli med svigers osv
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2008 #12 Skrevet 15. mai 2008 Svigerinne med antisosial personlighetsforstyrrelse, som har forårsaket at jeg nå har voldsalarm:-(
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2008 #13 Skrevet 16. mai 2008 OI!! Voldsalarm?! Det må jeg si! Nå er vel ikke min svigerinne så ille alikevel, tror jeg. Vi har også en sånn Narvestad her vi bor. Også -vet ikke om misliker er rett ordet, men... sliter jeg litt med....dama til fetteren min -hun er helt inne i sin egen lille boble som ikke henger på greip i det virkelig liv og forventer at alle skal jatte med henne. Alt dreier seg om henne og hun har så mange fantastiske planer, men får egentlig ikke gjort en dritt. Begynner på tusen ting og får ikke fullført en eneste av de. Arrrggg, hun er irriterernde.
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2008 #14 Skrevet 16. mai 2008 Ordføreren i kommunen vår. Stikker det fæle Miss Piggy trynet sitt frem og lover barnehageplass til alle og kalkulerer med barnehager som ikke er påbegynte engang!! likevel har to venninner barnehageplass nå og fått tilbud i en annen... Møkkakjerring.. forresten- alle de rødgrønne. Og de er dessverre i nærmijøet, for de er overalt. Dukker opp som paddehatter... Har nydelig svigerfamilie. Har bedre forhold til svigermor en modern min..
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2008 #15 Skrevet 16. mai 2008 Vi har også en narvestad i borettslaget vårt. Syk kontrollfreak av en jævel. Det verste er at han har overvåkningsutstyr i huset sitt, hvor en stedatter i tenårene bor. Stakkars jente.
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2008 #16 Skrevet 16. mai 2008 Svigermor, og fetteren + dama til samboeren min. Blææærk! Også filletanta mi...en psykisk ustabil kjerring som ødelegger for hele familien. Om blikk kunne drepe...mhm..
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2008 #17 Skrevet 16. mai 2008 Dama til samboeren din ??? hehe... Svigersøstra mi, behandler svigerbror som dritt og tror hun eier han!! Kaller meg og venninnene mine noen fitter og hun er så falsk jeg blir kvalm...Hun blir ikke tante til mitt barn...
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2008 #18 Skrevet 16. mai 2008 Typen til mamma. Kontrollerede maktmissbruker stakkarslig jævel uten venner.
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2008 #19 Skrevet 16. mai 2008 en venninne som jeg ikke vet hvor har hen:( kanskje hun ikke er en vinninne lenger. jeg har i hvertfall gitt opp å ta kontakt, nå får hun ta neste skritt.
Delirium Skrevet 16. mai 2008 #20 Skrevet 16. mai 2008 Naboen...som stirrer inn til oss så snart vi har en åpen gardin. Har han ingnting bedre å gjøre? Dessuten sparker han katter-.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå