Gå til innhold

er så nervøs...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Spør her inne fordi jeg fortsatt føler meg mest hjemme her....

Fikk positiv test forrige fredag, cb vanlig. Var hos legen og testet også, den var noe svakere. Var til første kontroll i dag og testen hos legen var fortsatt svak, dog sterkere enn sist. Hadde en liten blødning ved ikm 4. mai med noe koagulert blod. Sitter nå og venter på svar på hcg fra sykehuset og er dødsnervøs!!! Burde ikke testen hos legen slå mer ut nå? Er isåfall 5+3/4- tror vi da. Vet jo ikke helt når el var. Er så redd for at ikke det er liv i den lille spira. Sist jeg var gravid oppdaget jeg det ikke før jeg var 11 uker på vei så jeg har ingenting å sammenlikne med.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må bare si at jeg tok en ny hjemmetest nå med utvannet ettermiddagsurin og den var knallsterk. Bør vel kanskje slutte å bekymre meg og prøve å glede meg istedet...:)

Skrevet

Hei du ! Det beste man kan gjøre er vel å prøve å slappe av ja, men det er klart - man blir jo nervøs. Når man ønsker dette så inderlig, så er man også så redd for at noe skal gå galt.

Men alt er helt sikkert i orden, Knotten. Prøv å slapp av og ta innover deg at du skal få barn, og kjenn på den lykkefølelsen jeg er sikker på at det gir ! ;-)

Skrevet

Jeg sier bare gratulerer! Håper alt går fint fremover i svangerskapet. ;)

Skrevet

Takk for lykkeønskninger:) Fikk svar fra sykehuset nå - hcg var 70. Jeg syntes det var lavt, men legen sa det var bra. Så jeg får slappe av til over helgen. Skal til fødselspesialist til mandag siden forrige svangerskap var veldig komplisert får nok vite mer da. Har kanskje kommet kortere enn tidligere antatt?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...