Anonym bruker Skrevet 15. mai 2008 #1 Skrevet 15. mai 2008 Jeg er en alenemor,og jeg traff nylig en jente, som jeg har fått følelser for..klarer ikke å slutte på tenke på henne,samtidig synes jeg det er ganske sykt..jeg vet ikke hva jeg skal gjøre.. jeg har alltid vært usikker på hva jeg egentlig er for jeg har opplevd tidligere å like andre kvinner.. Nå er jeg virkelig forvirret,for nå merker jeg det blir bare mer og mer mine følelser for kvinner.. samtidig synes jeg det virker så vanskelig å leve på den måten når man har barn,vil jo helst ikke at barnet skal ha en "lesbisk"mor.. så tenker jeg på hva alle vil si hvis jeg sier det,hvordan vil vennene mine reagere.. så vil jeg samtidig bare være med hun jeg har truffet hun er lesbisk .. men jeg har aldri vært med ne kvinne før..men jeg vet jeg har hatt følelser for samme kjønn helt fra jeg var tenåring..
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2008 #2 Skrevet 15. mai 2008 Har du følelser for menn da? Siden du har barn? Du kan jo prøve deg fram.. Se om du faktisk er lesbisk eller bifil..
Mamma mjaua Skrevet 15. mai 2008 #4 Skrevet 15. mai 2008 kanskje du er bifil? at du forelsker deg i begge kjønn
Gjest -<<- Skrevet 15. mai 2008 #5 Skrevet 15. mai 2008 Er det så farlig å definere det, a? Og det er stort sett uproblematisk for unger å ha homofile foreldre. Skjønt det er vel neppe særlig positivt med en mor som eventuelt har fordommer mot seg selv, da.
Mamma mjaua Skrevet 15. mai 2008 #6 Skrevet 15. mai 2008 er de litt eldre, som politikerne som har flest fordommer mot homofile. "barn må ha en mor og en far, ellers blir de mobbet". spør barna i en barneskole om deres holdninger, så ser man at politikerne og de eldre er de største mobberne. skjønner at det ikke er så lett å innrømme for seg selv hvem man blir forelsket i, men barnet ditt er uansett like glad i deg, og hvis den blir mobbet, er det ikke pga legningen din hvertfall. det tviler jeg STERKT på. jeg har fordommer mot de som har fordommer mot homofile og lesbiske. syns de er tragsynte drittsekker. man kan da ikke noe for hvem man blir forelsket i, og det gjør ikke ett menneske til ett dårlig menneske.
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2008 #7 Skrevet 15. mai 2008 Du er nok bifil tenker jeg, syntes du skal følge hjertet ditt jeg er sånn du får det best med deg selv. Barna takler nok det fint om du skulle ende opp med en kvinnelig kjæreste. Mannen min er bifil og skulle det bli slutt mellom meg og han en dag så kan det jo like så godt at barna mine får stefar som stemor på den fronten. Syntes overhode ikke at det kommer til å bli noen problem.
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2008 #8 Skrevet 15. mai 2008 Føler det nesten slikt som du gjør HI.. Bare at jeg er i et forhold, og det med en mann da.. Er bifil jeg, siden jeg forlesker meg både i menn og kvinner. Men ingenting er galt i å bare prøve litt med det samme kjønn, noe jeg tror du har godt av..kanskje blir du klokere etter en het natt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå