kungfupanda Skrevet 15. mai 2008 #2 Skrevet 15. mai 2008 Alle Sunwing-resort hotellene/stedene, sjekk www.ving.no Ellers anbefaler jeg virkelig Alcudia på Mallorca, hotell Viva Bahia. Fint hotell rett på nydelig strand, fint bassengområde, barneklubber og underholdning, kort flytur etc.
cabe- fått gutt nr fire :) Skrevet 15. mai 2008 #3 Skrevet 15. mai 2008 Star tour sine Blue Village. Vi var på Blue Village Lanzarote, Playa blanca da ungene var 6år, 1år og minste 3 mnd vi og storkoste oss! Veldig bra tilrettelagt med alt fra adkomst, restauranter til mikrobølgeovn og barnesenger. Anbefales : )
MadKiss*Jente i magen* Skrevet 15. mai 2008 #4 Skrevet 15. mai 2008 javisst! Viva Bahia er det beste hotellet jeg noensinne har vært på i syden jeg har ikke barn enda så hadde ikke det når jeg var det, men det var mange familier med små barn som var der som koste seg veldig.. er oxo show der hver kveld. eller så er det et litt billigere alternativ som er Viva Tropic. det ligger 300m fra stranden, men har flere butikker og spisesteder enn viva bahia men der er det oxo show hver kveld. og på dag tid så er det masse leker for barn i alle aldere Lykke til
Puumi Skrevet 15. mai 2008 #5 Skrevet 15. mai 2008 Sharm el sheikh i egypt, er ett av de reneste chartermålene jeg har vært på å har vært mye i syden. Man kan leve der i en mnd for det man bruker på en uke i kreta , tyrkia, spania osv + at det er ikke så dyrt å reise dit å alle hotellene er kjente luksushoteller til vanlig pris......1,50 nok for 1,5 l vann sier vel sitt.... mat fra hele verden , God hygiene på alle restauranter... for ikke å snakke om snorklingen der , er som å være med i en nemo fil med alle fiskene og det klare vannet Er cleopark der, delfinshow, 4 hjuls kjøring i ørken, kamelridning, allt man ønsker på en ferieplass... hard rock cafe, kfc, mc donalds ( reneste jeg noen gang har vært på) i tilegg til mange andre koselige rest... Her er ett par hotell eks, hvor kan man ellers bo på hilton hotell i 14 dgr til rundt 6000,- kr?? http://www.apollo.no/Travelling+with+apollo/Catalogue/Egypt/Sharm+El+Sheik/Naama+Bay/Hotel/Novotel+Sharm+el+Sheik.htm http://www.apollo.no/Travelling+with+apollo/Catalogue/Egypt/Sharm+El+Sheik/Naama+Bay/Hotel/Hilton+Sharm+Dreams+Resort.htm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå