Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal ha pasta til middag, men jeg vet ikke med hva. Noen forslag? Det blir ikke lasagne, men er ellers åpen for forslag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pasta carbonara er barnas favoritt her. Kjøper ferdigpakken og tilsetter bacon, men er også lett å lage selv. Godt med hvitløsbrød til.

Skrevet

Vi pleier å steke kjøttdeig eller kylling med diverse grønnsaker, som oftest champignong, rødløk, paprika, spinat, tomater og hva anna vi måtte ha. Noen ganger har jeg hakka tomat på boks i, andre ganger uten.. Krydrer med salt, hvitløk og pepper. Funker hver gang.

Skrevet

Her er en grønn variant:

Kok pasta etter anvisning, rør inn pesto. Stek vårløk/løk, squash, pinjekjerner og soltørkede tomater i olje fra tomatene. Stek dette sammen med masse hvitløk. Ha alt i pastablandingen og server med fetaost og grove rundstykker med hvitløkssmør (smør med hakket hvitløk, litt sitron og masse gressløk i).

Skrevet

Toro pasta i ostesaus, tilsett stekt bacon og skinke, ha alt i en ildfast form med ost på toppen, la så i ovnen til osten er brun:)

Jeg pleier å ha i ekstra makkaroni:)

Skrevet

Tenke, tenke... hvordan kan jeg lage en god rett med inspirasjon fra alle forslagene deres... har ikke mange grønnsaker i hus, bare grønn paprika, poteter, mais, ananas, fersk basilikum og oregano.

Skrevet

pasta

1 pose frosne wokgrønnsaker

1-2 poser kjøttdeigsuas

1kjøttdeig

stek kjøttdeig, kok pasta, stek grønnsakene litt. bland alt oppi en stoor gryte, og ha sausen oppi, kok i 5 min.. naammnamm

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...