Gå til innhold

Alvorlig talt!!!! Kommer til å stutte å gi ungen mat!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det skjer nesten hver gang han spiser brød mat!!! Mitt i måltidet begynner han og grine, så spytter han ut maten igjen!!!! Hvorfor gjør han det? Han er litt over 1 år, ikke vil han ha melk heller:/

Er så glad for at jeg skal på jobb i morgen, og at pappa permen starter, for pappa har jo ALDRI noe problem!!!!

Trenger tips fra dere!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han pleier å spise opp, men må bare grine mitt i måltidet, så er hen tilbake i vanlig humør:s

Skrevet

Vent litt med brød du. Tuppa mi var sånn hun også. Ville ikke ha klumper og biter før hun var 13 - 14 mnd. Gikk helt fint med grøt,most middag og frukt. Plutselig ville hun ha. Ikke noe å stresse med. Vet ikke om det er ald eller varm melk han ikke vil ha jeg. Men er det kald så varm den litt.

Skrevet

Tenner på vei kanskje?

Min gutt MÅ spise selv, ellers blir han så lei under måltidet. Blir lei av at jeg mater han - og da kommer sinnet og spytting av mat. Mye gris ja:)

Skrevet

Ammer du fortsatt? Gjør du det, så kan det være derfor, evt hvis du nylig har sluttet, så kanskje han er fornærmet og vil ha pupp igjen?

Skrevet

Han har spist brød leeeenge, han har hatt problemer med klumper før ja, men plutselig var det borte, og han spiser alt!

Må kanskje sjekke gommene hannes:s

(tennene kommer jo like overaskende hver gang:p)

Skrevet

Ja,kan jo være tenner da :)

Skrevet

Flaske barn, og han har flaske ved måltidet, er en stund siden jeg vente han av med varm melk til maten, bare når han skal kose seg nå. (jada, dårlig uvane, i know)

Skrevet

Kan tenner være pøagsomme før man kjenner dem?

Er helt blank på omerådet, storebroren var det jo aldre problemer med!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...