Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 15. mai 2008 #1 Skrevet 15. mai 2008 Kjente det nettopp i magen nå!:-/ Tenker jo med en gang at jeg er gravid og har en stor baby i magen. Men det går jo ikke, likevel er det ekkelt...men på en annen side så er det jo koselige minner som kommer tilbake!:-)
Gjest Skrevet 15. mai 2008 #2 Skrevet 15. mai 2008 Er nok bare en muskel som strekker seg sammen, eller en tarm som legger seg på plass, men ekkelt ja.
Gjest Skrevet 15. mai 2008 #3 Skrevet 15. mai 2008 haha...jeg har ANGST hver gang jeg kjenner dem jeg ja... Selv et år etter så er det stadig "liv og røre" i magen føles det ut som.
Min *lille* prins*er stor* Skrevet 15. mai 2008 #4 Skrevet 15. mai 2008 Å så bra at det er flere som har det!!!! Trodde det bare var meg....
Alba44 Skrevet 15. mai 2008 #5 Skrevet 15. mai 2008 Hehehe....ja, det er veldig merkelig! En stund siden sist jeg har kjent det, men var en periode jeg kjente det ofte )
Sivalur Skrevet 15. mai 2008 #6 Skrevet 15. mai 2008 Snart to år siden fødsel men stadig vekk kjennes det ut som jeg har en baby på rundt 30 uker der ja...
mamman til to gutter Skrevet 15. mai 2008 #7 Skrevet 15. mai 2008 Hehehe, det er en av grunnene til at jeg ikke tror på at flergangsfødende kjenner liv i uke 10-12 som mange sier:-) Livmoren har stort sett ikke kommet over skambeinet engang, likevel så er det mange som sier de kjenner liv...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå