Gå til innhold

Hjeeeelp...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå sitter jeg her på over 100 dager å venter på mensen som ikkje kommer...Jeg tror ikke den kommer heller, da jeg nettopp fikk et klart + på en CB!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!=)

Jeg er vel gravid da`?? Er i sjokk..sjønner ikke helt...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

GRATULERER!!! :o) Da er det ikke rart at TR ikke har meldt sin ankomst... Lykke til med den voksende magen :)

Skrevet

Hei! Gratla såå masse. Såååå kjekt :o):O)

Har du tatt tester tidligere nå som har vært negative?

Mensen hos meg er treg denne gangen, men begge testene jeg har tatt var neg. Tror ikke jeg er, men har jo hørt tilfeller.....

Skrevet

takk,takk;)

jeg har faktisk ikke giddet å ta noen tester.. har hatt så mange negative før..

men har følt meg så sliten å vanvittig kvalm i det siste, vonde pupper og fryser noe voldsomt av og til men alikevel koker føler jeg.. kjempe rart!

Hadde tenkt å ta en CB i går, men tro det eller ei, jeg ORKET faktisk ikke... hehe..Pluss at jeg har hatt noen "tak" med menssmerter i ny og ne.. og noen rare "tak" i lyskene..

Skrevet

Gratulerer så mye!!!!!!

Skrevet

Gratulerer! Lykke til i svangeskapet.

Skrevet

Gratulerer!! :-) Men jeg ble skikkelig nysjerrig nå.. Pleier du å ha lange sykluser, siden du er p åover 100 dager..?? Vet du hvor langt du er på vei?!?

Lykke til!! :-)

Skrevet

Gratulerer så mye... Så mange her som har testet sent positivt i det siste.. Blir rent inspirert, jeg... Har nettopp vært på apoteket og kjøpt tester, og klør i fingrene etter å teste i dag.... Men venter så lenge jeg kan hvis ikke tanta kommer...

Skrevet

Jeg sluttet på p-plaster i august 07 og har bare hatt 3 menser til nå. lørdag den 10 mai var det 100 dager siden sist. Så jeg aaaaner ikke når jeg evt har hatt EL eller noe..Har ikke peiling på hvor langt jeg er på vei.. Tror jeg må levere urinprøve på laben imorgen, for dette +`et jeg fikk idag er så uvirkelig så det kan bli... hehe..

Skrevet

Gratulerer så utrolig mye:)Lykke til:)

Skrevet

Gratulerer så mye!

Haha, jeg skjønner ikke at du har klart å la være å teste deg så lenge!

Når tipper du sånn ca termin er da?

Skrevet

Hehe..ja du kan gjerne le..Jeg er ikke testoman iallefall ;)

Har faktisk ikke peeeiling på terminen..aner ikke.. Vanskeli å si da jeg ikke har sett TR siden 1 februar....

Må bare si det en gang til: Jeg kan ikke tro det!! Det er så uvirkelig..

Jeg sier til sambo her at jeg tror det ikke før jeg har levert urinprøve til laben imorgen og fått positivt svar.... Heh...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...