Gå til innhold

Jeg vil ha en iphone

Anbefalte innlegg

Skrevet

jenny-penny

hva betalte han for den da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

2500 ca, med etui. Den er SÅ super! ikke vanskelig å "omprogramere" den til norsk hvis man har middels data kunskaper:)

Skrevet

åååå, det var billig. Nå vil jeg og ha (enda mer) Skulle kjent noen som bodde i statene nå altså

Skrevet

Men hvordan "låses" den opp da? Sånn at vi kan bruke den i Norge? (Dersom den kjøpes i utlandet?)

Skrevet

du hacker den opp, via program på pc. Så får du æøå på den, og alt mulig. Det er ulike program som kan brukes, har en venninne som også har den, begge har fått den hacket til norsk, men menyene våre er likevel litt ulike.

Etter jeg skjønte hvordan jeg skulle koble om den dumme laderen med amerikansk plugg og få den fornorsket, ble alt mye lettere, og jeg slipper å ha den koblet til pc for å lade.

DeiliG!

Skrevet

brooklyn: Hvordan har du løst den ladingen?? Jeg har min til lading på pc'en, litt tungvint ja!

Skrevet

Du demonterer den ladesaken som fulgte med, tar av det lille lokket og fjerner de to amerikanske ladepinnene, så kobler du til en sånn "8-ledning" som er standard til alle kasettspillere, dvd-spillere, radioer, hva det måtte være, og VIPS så lader du den på vanlig vis.

Skrevet

Dere er vel klar over at når dere kjøper den i statene og låser den opp for å få den til å fungere her så gjelder ikke garantien lenger?

Vi kom fra USA på tirsdag og har sett på den, men de advarte oss mot å gjøre det pga garantien og ba oss heller vente på den neste versjonen som kommer om ikke altfor lenge som og virker i Norge. De mente det var flere som hadde fått problemer med tlf etter de hadde låst den opp og...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...