Gå til innhold

Ekkelt spm men håper noen gidder svare...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Helt bak i ganen har jeg noen små "krater" der det samler seg hvite illeluktende propper. Merker jeg får dårlig ånde, og da er det på tide å fjerne en propp. Da må jeg presse den ut med en q-tips(ikke akkurat behagelig med tanke på brekningsrefleksen....)Noen flere som har det sånn????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det på mandlene du mener? Har krater med åndeklumper der jeg også inni mellom. Fjerner de jeg også, og bruker Vademecum etterpå.

Skrevet

jeg hadde det da jeg var yngre. groper ved mandlene er det. endte med at det plaget meg så fælt etter å ha gått sånn fra jeg var 12 - 22 at jeg fjernet mandlene!!!! Lukter jo horribelt! Var så vidt jeg turte å kline med kjærestene mine i den perioden :( forsvinner ikke med mindre du tar bort mandlene...

Skrevet

anonym 13:12 her

glemte å skrive at det er matrester som samler seg i disse gropene og råtner - derfor den fæle lukta!

bare å fjerne mandlene, jeg hadde ikke orket å leve med dette videre - er fryktelig sjenerende! og for ikke å snakke om vondt å drive å pirke baki der HELE tiden!

Skrevet

hjalp jo ikke å skrive 13:12 når den andre svarte samtidig :) hun som hadde det fra 12-22 år:)

Skrevet

Oi, det har jeg aldri hørt om.. Måtte inn på badet og se oppi min egen gane, men fant ikke noe lignende...mener du akkurat bak der det er overgang fra hard gane til mykt? Kanskje du skulle partet med lege eller tannlege om dette?

Dytter i alle fall.

Skrevet

Det er mandlene. Og om du har slike hull der, samler det seg lett matrester, og det lukter jo ikke godt :-s

Hadde tatt det opp med legen.

Skrevet

har ingenting med tennene å gjøre. er groper i mandlene. mandlene må fjernes for at problemet skal forsvinne.

hvis du vet hvor mandlene dine ligger så er ikke det i ganen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...