KaMa Skrevet 15. mai 2008 #1 Skrevet 15. mai 2008 Er det sosialt akseptabelt å gripe fatt i nakne og nydusjete damer for å selge dem kosttilskudd/vektnedgangspreparater like etter de har trent? Må innrømme at jeg stiller meg noe skeptisk til denne fremgangsmåten til å tjene til livets brød, eller hva faen de skal tjene til..
Gjest -<<- Skrevet 15. mai 2008 #2 Skrevet 15. mai 2008 Det er i hvert fall sosialt akseptabelt å respondere ved å bokse vedkommende i magen. Garantert.
Gjest sug lut fet ballade Skrevet 15. mai 2008 #3 Skrevet 15. mai 2008 Bare hvis det er akseptabelt å gi selgeren buksevann og en omgang i doskåla.
KaMa Skrevet 15. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 15. mai 2008 ..det som er mest irriterende er at sånne slimåler er i utgangspunktet svært vennlige og det tar tid før man skjønner hva som skjer. Jeg har først kommet til boksing- og buksevannstadiet nå. Og nå er det litt for sent. Burde jeg benyttet anledningen til å påpeke vedkommendes skjemmende hårvekst på nedre del av ryggen? Siden vi åpenbart var så intime at vi kunne snakke om kropp og at nevnte kropp hadde behov for en forandring?
Gjest sug lut fet ballade Skrevet 15. mai 2008 #5 Skrevet 15. mai 2008 Det kunne i alle fall vært artig. På den annen side - jeg tenker jo at det kan være å rette baker for smed - noen trengte en jobb og fikk denne. Så gå heller et hakk opp og ta de som har lagt opp til dette.
KaMa Skrevet 15. mai 2008 Forfatter #6 Skrevet 15. mai 2008 Hmm.. Det vil alltid være folk som mener det er en fin måte å tjene noen kroner på å selge all verdens ting. Det jeg blir forbanna over, er at vedkommende har vurdert meg under trening, og kommet frem til at jeg sikkert har lyst til, og prøver på, å få en 20 årings snertne kropp. Det er nok av folk som sliter med kropp og som ønsker den ultimate løsningen for å få resultater på en enkel måte, og som da er bra lette bytter. Sånn sett er det jo sikkert ikke så dumt, men faen så spekulativt. Jeg er bare sur fordi jeg brukte opp vennligkvoten min i dag på noen som jeg anser det som totalt bortkastet på. Jeg har siste eksamen i morgen, er virkelig ikke mye folkevennlig i utgangspunktet. Forøvrig, hvem tar man? Driver ikke disse folkene for seg sjøl?
Gjest Skrevet 15. mai 2008 #9 Skrevet 15. mai 2008 Og så jeg som trodde de som sår utenfor ica og selger omega3 var frekke...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå