Mor til gullet :O) Skrevet 15. mai 2008 #1 Skrevet 15. mai 2008 Er den 100% sikker? Er på dag 35. Jeg har tatt 2 cb-tester hjemme, og begge var neg. Men mensen kommer fortsatt ikke. Så skal jeg til legen tirsdag av annen grunn. Og hvis mensen ikke er kommet til da, lurte jeg på om jeg skulle be om en blodprøve da. Bare for å utelukke graviditet. Jeg er temmelig sikker på at jeg ikke er. Men jeg klarer ikke å la være å ha et lite håp om at det er grunnen til at mensen ikke kommer. "Tenk hvis jeg er en av de få kvinnene hvor tester ikke slår ut på?" Eller så har jeg lest at en hjemmetest ikke trenger å vise positivt selv ennå. Leste det på uke 6 i "uke for uke". Og jeg er nå 5 uker fra sist mens. Ingen symptomer på graviditet. Jeg er nå alltså på dag 35 i min syklus, og det er lengste syklus så langt. Har bare bittelitt murringer som jeg føler jeg har hatt siden el. Ellers så er det ingen antydning på at tr er på vei heller. Er veeeeldig utålmodig på å komme i gang med neste prøving. Såå irriterende. Jeg tok el-test denne syklusen, men de slo aldri ut. Kan det ha noe med det at mensen er sen denne gang? Har aldri hatt så sen mens før. Og hvis nå jeg ikke har hatt el denne mnd, så er det vel andre måneder jeg ikke har hatt el også. men mensen har ikke vært sen forde.
Paprikka Skrevet 15. mai 2008 #3 Skrevet 15. mai 2008 Hei, Jeg ville ha spurt legen. Var i samme situasjon i min forrige graviditet, og bare nevnte til legen i en b-setning at jeg trodde jeg var gravid. Hun ble "kjemegira" til å ta en blodprøve for å sjekke det - tor de fleste leger synes det er veldig hygglig å gjøre det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå