Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Titter bare innom for å si tittei og snike meg til å hilse på dere også.. Jeg er ikke gammel nok til å henge her, men det er så lenge siden jeg har sett dere, så jeg lister meg inn likevel...

 

Her i gården er det lykke og herlige tilstander. Jeg og mini er alene hjemme denne uken, for pappa er på jobb i Danmark. Så vi kooooser oss masse.. Han er så ivrig på gåingen nå (begynte å gå i helgen) og da "går" vi tur hver dag.. Helst bort til fotballbanen for å se de tøffe guttene spille fotball. Eneste abret er at jeg må holde ham igjen, for han vil så gjerne være med.

 

Ble tante til en vakker liten prinsesse i går, og er stolt av det! Måtte tørke en liten tåre på jobben, men trøsten er at vi har fått is-skap på jobben som er fyllt til randen med deeeeilig is. Kanskje en liten risiko for fett-pålegg og ikke lønnspålegg. I dag nøt jeg min første is etter lunsj og jammen smakte det herlig. Hvem er det som har sagt at kaker som man har betalt for smaker søtt.. Denne isen smakte jammen like godt!

 

Håper dere har det bra, og at dere savner meg like mye som jeg savner dere! ;o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei tante Seier & Glede!

 

Koselig med besøk er det:-)

 

Gratulerer igjen, vi har laget en egen tråd til deg vi:-) For du har jo blitt tante til en prinsesse og det må markeres!!!

 

Så gøy med lille M som har begynt en gryende fotballkarriere da - gratulerer med ny trim for mor:-)

 

Det er ikke noe farlig å spise masse is, når du alikevel snart løper det av deg - så fortsett og kos deg du - med god samvittighet og smil i fjeset!!

 

Klem

Skrevet

Hei og hjertelig velkommen på besøk:o)

 

Ja, vi savner deg , helt klart.

 

Så gøy at du ble tante da, en gratulasjonstråd litt lenger ned på siden.

 

Her har alder ingenting å si, bare man er blid:-DD

 

 

Press han ut på fotballbanen NÅ!!! Så kanskje han får en proffkarriere om noen år, og da kan du kreve litt av lønningen, siden de var du som pushet:o)))

Nei da, jeg bare tuller, men det er gøy å spille ball...uansett alder.

 

Håper du vil leke med oss ved en senere anledning også:o)

Skrevet

Gratulerer så mye som tante :0)

Jeg er ikke gammel nok jeg heller, men det bryr jeg meg lite om...Vil være her jeg.

Gøy med at mini går da,kos dere videre :0)

Skrevet

Grattis som tante !!!! Det må vel være hærlig vel??

Jeg missunner deg jeg.

Her inne er vi vel ikke gamle? Man spør aldri en dame om alder vet du ;o)

Så morro at mini er begynt å traske rundt.Det er vel stas både for han og deg,hehe.

 

Kos dere masse da,og kom nå inn igjen.

 

klem

Skrevet

Åh så koselig og varm velkomst! Jammen må jeg si at det er trivelig her også.. Og man skal jo ikke spørre damer om alder, så jeg kan jo bare si at man er hjemme der man føler seg hjemme! ;o)

 

Tante er stolt og nurket er en vakker prinsesse. Det er veldig deilig å være tante. - Håper bare denne blir like tante-jente som nevøen min er tantes-gutt. Han simpelthen eeeelsker å reise til "oslo-barnehagen" som han kaller det når han skal besøke tante. Så gøy har vi det nemlig.. Vet ikke om det er all fotballsparkingen eller det faktum at tante har en annen limit på hvor mye lørdagsgodt som er tillatt (he he..).

 

Gleder meg over hver dag mini går, og vi er stadig vekk på "tur" i nabolaget. Han blir jo aldri lei.

 

Hentet ham i barnehagen i går, og da fortalte assistenten at han ble regelrett fornærmet når han ikke fikk gå å trille på de store barna...

- De setter seg på gåbilen, og han går bak og dytter dem rundt.

 

Nå gleder jeg meg til 17. mai og kos med familie og venner. Og maaaaasse is! Jammen skal jeg ikke lure meg til en etter lunsjen i dag også. - Sånn er det å jobbe i meieribransjen. IS i lange baner..

Gi bare beskjed om noen vil komme å nyte en gratis is på operataket... Jeg kan by på begge deler!

 

 

 

 

Skrevet

Så morsomt å bli tante enda en gang! Gratulerer så mye!

Din første is etter lunsj - betyr det den første isen i år, eller var det dagens første? c",)

Da vet vi hvor neste dib-treff går av stabelen da - bare "av stabelen" ikke da betyr at vi rutsjer av taket, for det skrår ned i vannet, gjør det ikke? Da har du jammen en flott arbeidsplass - kjørte forbi der på tirsdag med eldste revungen som proklamerte at hun gjerne ville gå og høre opera. Så da er det bare å ta steget opp i den kulturelle sfære, tenker jeg. Trylleføyten kunne kanskje passe... c",)

 

 

 

Det var forresten bestefaren til Bakermester Harepus som sa det ;-)

Skrevet

Is på oprataket:o)

Ja takk, begge deler:-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...