Anonym bruker Skrevet 15. mai 2008 #1 Skrevet 15. mai 2008 Og har vært sammen partneren deres i flere år og har barn etc. Tenner dere fortsatt på mannen deres? Jeg har litt problemer med sexlysten. Lurer på om det er normalt, kunne fint klart meg uten sex tror jeg. I begynnelsen av forholdet vårt, de første årene, hadde vi vanvittig bra sex og jeg hadde alltid lyst..
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2008 #2 Skrevet 15. mai 2008 Vært sammen i 6 år og har sex 4 - 5 ganger i uka og tenner på han mer og mer hvor bedre vi blir kjent og hvor mer vi utforsker hverandre og prøver ut nye ting.
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2008 #3 Skrevet 15. mai 2008 Det går litt opp og ned... i perioder tenner jeg ikke veldig på mannen min, ser mer på ham som bestevennen min... og så blusser forelskelsen opp igjen, og jeg kan ikke få nok av ham... alt handler jo om å jobbe med forholdet, er man inne i en litt laber periode, og er bevisst på det, så er det alltid en god ide å ta seg litt tid for seg selv, sørge for litt romantikk i hverdagen, forføre eller bli forført.... det skal ikke mye til før følelsene da er på opptur igjen:)
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2008 #4 Skrevet 15. mai 2008 Ja. Tror det er fordi vi aldri har sluttet å gi kos og kyss. Varierer litt hvor mye vi gjør det i perioder, men han kan godt finne på å klype meg på rompa når vi er ute og går blant folk, og da må jeg jo late som at jeg syns det er upassende, men på en måte at både han og andre skjønner at jeg liker det. De små tingene teller i det lange løp. Kroppen hans har forandre seg i løpet av årene, han har lagt litt på seg, men det syns jeg ikke gjør noe..
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2008 #5 Skrevet 15. mai 2008 huff...nå føler jeg meg helt unormal.. Dere er heldige!!
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2008 #6 Skrevet 15. mai 2008 Tror det er veldig normalt. Vi har et heller labert sexliv om dagen, eller rettere sagt intet sexliv. Tok seg opp litt etter fødsel, for så å dale ned etter jeg ble gravid igjen. Har ikke litt lyst en gang. Har ingenting med mannen å gjøre, for har ikke lyst på andre heller. De som sier de har sex 4-5 ganger i uka hele tiden etter å ha vært sammen i flere år, har jeg vanskelig for å tro. Sexliv og andre ting går opp og ned i forhold.
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2008 #7 Skrevet 15. mai 2008 Jeg og sambo har vært sammen i 4 år og har et barn sammen.. Vi liker å finne på nye ting hele tiden.. Da går man ikke lei.. Man må bare være litt kreativ.. Hvis alt er rutine så blir det jo seff kjedelig.. En ny sexstilling, kostymer, rollespill, erotiske brettspill osv..
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2008 #9 Skrevet 15. mai 2008 Jo vi har sex 4 - 5 ganger i uka. Vet om mange som ikke har det. Men vi har det og trives med det. Så det er ingenting å tvile på
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2008 #10 Skrevet 15. mai 2008 Dere har sex 4-5 ganger i uken uten unntak???
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2008 #11 Skrevet 15. mai 2008 Ikke når jeg har mensen. Da holder vi oss unna. Men ellers ja. Er vi unormale? Kan være 2 ganger på 1 dag også...
Tjobing! Skrevet 15. mai 2008 #12 Skrevet 15. mai 2008 Vanskelig for å tro at andre har mer sex enn deg? Så tåpelig å si. Ja, det er normalt at det i perioder dabber av, men det er også normalt for noen å ha sex flere ganger i uken. Jeg vi si at vi i snitt har det 5 ganger i uken, har vært sammen i 5 år. Graviditet og slike ting har ikke påvirket sexlivet vårt. Selv om det gjør det for mange andre. Vi er alle forskjellige, og vi takler ulike erfaringer/utfordringer i samlivet på forskjellige måter.
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2008 #13 Skrevet 15. mai 2008 Nei, sikkert ikke. Kan bare ikke skjønne at noen orker så mye. Sikkert fordi jeg har mistet sexlysten helt etter jeg ble gravid igjen. Satser på det tar seg opp igjen en vakker dag.
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2008 #14 Skrevet 15. mai 2008 det gjør det helt sikkert Hørt kvinnfolk i 40 åra er gale.. hehe. Så du har noe å se fram til da
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2008 #15 Skrevet 15. mai 2008 Hei HI. Jeg har også mistet sexlysten nå når jeg er gravid, men det gjelder faktisk å være litt spontant. Få han til å forstå at han må overaske deg, være litt kreativ så tenner du nok:) Hos meg funker natten best, hehe.. Å våkne kl 3 om natten og bli overasket av mannen min som vil ha sex da er kjempe gøy og spennende. Dersom alt blir rutine, er det enda lettere å miste lysten. Prøv å jobbe litt med problemet istedet for å si at du ikke har lyst og bare snu ryggen til. Det hjelper nok myyye å gjøre noe nytt:)
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2008 #16 Skrevet 15. mai 2008 Les gjennom to ganger før du kjefter + svarene nedenfor. Sexlysten kommer tilbake i 40 åra, så da skal jeg ta det igjen det tapte:)
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2008 #18 Skrevet 15. mai 2008 Er gravid og sårbar, så alt er kjefting:)
Tjobing! Skrevet 15. mai 2008 #19 Skrevet 15. mai 2008 He he, okei. Men altså, jeg er ikke veldig kjeftete her jeg sitter. Reagerte bare på den setningen som gikk på å ikke tro på det andre sier fordi man er i en annen situasjon. Uansett: Er man gravid kan det gå begge veier. Noen orker ikke sex, andre kan ikke få nok av det. Ta det rolig og ikke stress så mye med tanken på hva som er normal eller ikke akkurat nå.
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2008 #20 Skrevet 15. mai 2008 Det har gått litt i perioder her. Om vi har kysset og kost lite, og lite berøring i hverdagen, blir det mindre sex. Men, om vi er flinke til å kose å klemme på hverandre, er det mer sex.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå