Har ei tulle med øyne blå <3 Skrevet 15. mai 2008 #2 Skrevet 15. mai 2008 For meg er det: Røkelaks med eggerører eller gravlaks med sennepsaus Fylte egg Greske kjøttkaker Grønn salat Potetsalat Roastbiff og remulade Kylling vinger eller lår Kabaret Waldorfsalat Røkt skinke spekemat
Alba44 Skrevet 15. mai 2008 #3 Skrevet 15. mai 2008 eggerøre/ hardkokte halve egg karbonader fisk( må ikke være laks, men gjerne en innbakt ørret) pasta- og/eller kyllingsalat pai kalkunskiver eller kyllinglår salat godt brød/rundstykker Det var det jeg kom på, og som jeg liker veldig godt )
ღOscar skal bli storebror:):) Skrevet 15. mai 2008 #4 Skrevet 15. mai 2008 Når vi hadde koldtbord i dåpen til mini hadde vi følgende mat: -karbonader -cabaret -kyllinglår -potetsalat\waldorfsalat -hel fisk -salat -brød -spekemat -eggerøre -smørbrødkake -fiskemousse Det tror jeg var alt:)
Dudelidum Skrevet 15. mai 2008 #5 Skrevet 15. mai 2008 Fiskemat: Røkelaks/ørret (ørret er best synes jeg) Eggerøre Reker - pillede er må ha, upillede kan ha. Krepsehaler Ulike typer sild Majones Senepssaus kan være godt. Noen har kald kokt laks. Kan styre min begeistring. Kjøttmat: Ulike typer kjøttpålegg. Roastbiff - tørket løk og sylteagurker hører med. Spekemat kan du ha.Synes ikke dette er obligatorisk. Kylling (mener selv at den bør være varm) Ulike typer salater. En grønn. Potetsalat Waldorfsalat. Kanksje en fruktsalat. Halve egg med litt majones oppi og noen reker på toppen kan være kult. Ordner det alltid selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå