Gå til innhold

Mange som ammer enda?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye? Datteren min på 12 mnd vil ha pupp hele tiden, begynner å bli litt slitsomt, men samtidig får jeg dårlig samvittighet når jeg tenker på å slutte hehe....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ammer min 15 mnd gamle jente enda. Ikke så mange ganger i løpet av døgnet og hun spør bare etter pupp når vi er hjemme, så jeg synes og det er helt greit og kommer til å fortsette:)

Skrevet

Jenta mi (12 mnd) ammer litt enda, men bare på morgenen oppi senga mi og littegranne før sengetid om kvelden. På dagtid er hun overhodet ikke interresert, så jeg kommer til å fortsette en stund til.

Skrevet

Ja, men skal slutte nå brått. Han er staks to år.

Skrevet

Jepp, ammer morgen og kveld (og litt innimellom ved feks tannankomst/sykdom). Jeg syns det er 20% kos og 80% kjedelig. Har kost meg masse med amming gjennom det første året, men nå må jeg helt ærlig si at jeg gleder meg til han ikke viser interesse for puppen lenger. Planen er å slutte i løpet av juni. Fikk tips om å smøre inn med mentholatum... håper det funker.

Skrevet

Ja, forresten.. knerten er 15 mnd.

Skrevet

Nei, for jenta ble mindre og mindre interessert i puppen rundt 8-9 mnd alder, så det var en kamp for å få i henne morsmelk! det ble selvsagt mindre melk inni der også, og pumping ble litt patetisk når det kom ut 15-20 ml av en pupp...så hun slutta når hun var rundt 10 mnd. Hadde tenkt å amme til hun var ihvertfall 1 år, så litt synd :( Men bra også for jeg begynte å jobbe 100 % igjen da hun var 10 mnd ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...