Anonym bruker Skrevet 15. mai 2008 #1 Skrevet 15. mai 2008 Hvor mye? Datteren min på 12 mnd vil ha pupp hele tiden, begynner å bli litt slitsomt, men samtidig får jeg dårlig samvittighet når jeg tenker på å slutte hehe....
Serah Skrevet 15. mai 2008 #2 Skrevet 15. mai 2008 Jeg ammer min 15 mnd gamle jente enda. Ikke så mange ganger i løpet av døgnet og hun spør bare etter pupp når vi er hjemme, så jeg synes og det er helt greit og kommer til å fortsette:)
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2008 #3 Skrevet 15. mai 2008 Jenta mi (12 mnd) ammer litt enda, men bare på morgenen oppi senga mi og littegranne før sengetid om kvelden. På dagtid er hun overhodet ikke interresert, så jeg kommer til å fortsette en stund til.
Kaffemocca Skrevet 15. mai 2008 #4 Skrevet 15. mai 2008 Ja, men skal slutte nå brått. Han er staks to år.
Hyacinth Bucket Skrevet 15. mai 2008 #5 Skrevet 15. mai 2008 Jepp, ammer morgen og kveld (og litt innimellom ved feks tannankomst/sykdom). Jeg syns det er 20% kos og 80% kjedelig. Har kost meg masse med amming gjennom det første året, men nå må jeg helt ærlig si at jeg gleder meg til han ikke viser interesse for puppen lenger. Planen er å slutte i løpet av juni. Fikk tips om å smøre inn med mentholatum... håper det funker.
Gulljentene Skrevet 15. mai 2008 #7 Skrevet 15. mai 2008 Nei, for jenta ble mindre og mindre interessert i puppen rundt 8-9 mnd alder, så det var en kamp for å få i henne morsmelk! det ble selvsagt mindre melk inni der også, og pumping ble litt patetisk når det kom ut 15-20 ml av en pupp...så hun slutta når hun var rundt 10 mnd. Hadde tenkt å amme til hun var ihvertfall 1 år, så litt synd Men bra også for jeg begynte å jobbe 100 % igjen da hun var 10 mnd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå