Kåre Moradi Skrevet 15. mai 2008 #1 Skrevet 15. mai 2008 ...ettersender man da vanligvis referanser og anbefalinger pr post, eller tar man dem heller med på et eventuelt intervju? Litt rusten etter fulltidsstudier...
meg & to små vampyrer Skrevet 15. mai 2008 #2 Skrevet 15. mai 2008 Det spørs hva de spør etter. Om de bare vil ha cv, så sender jeg med cv. Om de vil ha attester og vitnemål, så sender jeg det. Jeg har scanna alle dokumenter slik at jeg kan sende de som vedlegg til elektronisk søknad eller e-post. Veldig greit, siden så mye er elektronisk:)
Kåre Moradi Skrevet 15. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 15. mai 2008 Ja, men det er ikke spesifisert i utlysningen. Hadde det vært det, ville jeg selvfølgelig gjort det de ba om... Men det å scanne papirene er smart, det har jeg tenkt på men ikke rukket. Det kan jo ikke skade. Fristen er i dag, så da må jeg ettersende vedleggene uansett da. Men altså: hva er vanlig?
Babykilo Skrevet 15. mai 2008 #4 Skrevet 15. mai 2008 Tror det er vanlig å kun sende CV hvis ikke annet er etterspurt. Så tar man med på intervju. Det gjør jeg i hvert fall.
Arb.ledig husmor Skrevet 15. mai 2008 #5 Skrevet 15. mai 2008 I Bergen kommune må eg fylle ut udanning, praksis og kurs i nettsøknaden... Der må eg også fylle ut referanse.. Vet ik om dette er en nettsøknad, eller om du sender den som vanlig pr.e-post. Det er vanlig å legge ved cv, og referanser..
Kåre Moradi Skrevet 15. mai 2008 Forfatter #6 Skrevet 15. mai 2008 her var det mye forskjellige svar gitt. CV sender jeg automatisk med.
meg & to små vampyrer Skrevet 15. mai 2008 #7 Skrevet 15. mai 2008 Ja, CV er en selvfølge. Jeg ville ventet med resten til de etterspør om det ikke står noe. Du har ikke evt mulighet til å ringe og høre med de?
Arb.ledig husmor Skrevet 15. mai 2008 #8 Skrevet 15. mai 2008 Skriv opp referanser og cv, og så skriver du at du tar med attester til et evnt. intervju. Det er det som er vanlig...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå