MamiMaribel Skrevet 15. mai 2008 #1 Skrevet 15. mai 2008 for nå får jeg søren ikke vakum heller!! gurimalla, jeg håper det bare er ammetåken som har satt inn for fullt, for nå føler jeg meg dum!!!!!!!!!
Anna Nym :o) Skrevet 15. mai 2008 #2 Skrevet 15. mai 2008 Har avent sin. Tror det er den lille hvite, runde som er nederst på pumpen. Den må en ihvertfall ha.
Gunni_2 Skrevet 15. mai 2008 #3 Skrevet 15. mai 2008 Vel, ventilen og den delen som sitter over ventilen. Det er i allfall slik på Avent-pumpa jeg har. Kan være ventilen som ikke sitter skikkelig på plass
MamiMaribel Skrevet 15. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 15. mai 2008 hvordan ser ventilen ut ?? hvis det er den hvite gummidelen, som mangler hos meg, forklarer jo det saken!! :-DDDD
gutteklubben grei Skrevet 15. mai 2008 #5 Skrevet 15. mai 2008 Joda , det er den lille runde hvite saken som sitter nesten nederst mot der du fester flasken. Hvis den er vekk eller ikke sitter ordentlig på så får du ikke vakum... Du får sikkert en ny på apoteket, har selv manglet noen deler innimellom og de bruker å ha sånt liggende :-)
MamiMaribel Skrevet 15. mai 2008 Forfatter #6 Skrevet 15. mai 2008 Hehe, så det hadde en sammenheng, ja:-D Jeg må ringe apoteket i morgen, det er skikkelig irriterende å ikke få pumpet ut kostbare dråper de gangene jeg har noe til overs! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå