Gå til innhold

Jeg elsker min mann men har fått bryllupsnerver

Anbefalte innlegg

Skrevet

Grunnen er at jeg er ikke sikker på om jeg bare kan ha sex med en mann resten av livet, ikke det at jeg har hatt sex med noen andre de siste 7åra men likevel det å gifte seg er liksom så forseint(om noen skjønner).

For meg å gifte seg da er det forseint for jeg har ingen planer om å skille meg.

Har aldri vært utro kommer sikkert aldri til å være det heller men liker ikke å være låst heller og det mener jeg man blir i et ekteskap.....

Videoannonse
Annonse
Gjest sug lut fet ballade
Skrevet

Ekteskap bør man kun inngå av strengt praktiske grunner, utover disse er det kun en samfunnsmessig tvangstrøye. Og forøvrig har nok ingen i utgangspunktet planer om å skille seg.

Skrevet

Det er jo ganske normalt å føle sånn.. Jeg skal gifte meg om 1 år og jeg tenker også sånn.. Det er jo det som kalles "kalde føtter".. Etter du er gift så kommer du sikkert til å tenke helt annerledes.. Dette er noe alle opplever..

Skrevet

Høres ut som bryllupsnerver, ja - du tenker ikke rasjonelt i det hele tatt...

Hvis du ikke har "planer" om å være utro, kan du ikke ha sex med andre uansett om du er samboer eller gift. Å ha sex med kun mannen din resten av livet, e i så måte et valg du tar uavhengig av om dere er gift eller ikke. Jeg skjønner hvordan du føler deg, men det må du riste av deg - evt. kan dere la være å gifte dere.

Skrevet

HI her!

Greia er at om jeg skulle finne noen andre jeg kunne tenke meg, så er det så mye greier å skille seg først nå er det bare å si : det er slutt... også er det det!

Om man gifter seg er det masse papirer og greier før man er fri liksom....

Herregud hvorfor i svarte hel.... tenker jeg på denne måten det er jo helt surrealistisk.

Er jo nesten et år til vi gifter oss.

Og jeg vil være med han for alltid men det er bare det å ikke ha muligheten lenger som skremmer meg.........

Skrevet

Tro meg; det er ikke alle papirene som gjør at det tar lang tid å bli ferdig med lange forhold - bearbeidelsen av alle følelsene er mye mer energi- og tidkrevende.

Men - du gjør lurt i å bearbeide de følelsenen du har.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...