anna mathea Skrevet 15. mai 2008 #1 Skrevet 15. mai 2008 Jeg har målt litt hcg de siste to ukene, og tror jeg har skjønt dette med dpo for oss prøverørere.... stemmer det ikke at man regner uttaksdagen som eggløsningsdag og at dagen etter er første dpo? I så fall har jeg hatt 425 på 17 dpo, 1950 20 dpo og 25000 29 dpo. Så det er litt beroligende at det ser ut til å stige greit! Noen som har målt sin hcg her?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå