1606 Skrevet 15. mai 2008 #1 Skrevet 15. mai 2008 Hadde Eg på lørdag. Da var det bare og hoppe i køys:-) Nå føler jeg meg så oppbøåst i magen. Føler meg tykk for og si det mildt.. Sån du gjør når du venter mens. Kan det være et tegn på graviditet??
superklar Skrevet 15. mai 2008 #2 Skrevet 15. mai 2008 Hei du Tror det kan være tegn til graviditet ja. Men jeg følte meg innmari oppblåst forrige mnd, og da var jeg ikke gravid.. Alle er jo forskjellige.. Utrolig irriterende, kan det ikke bare være en fasit??!! Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå