La Perla Skrevet 15. mai 2008 #1 Skrevet 15. mai 2008 Her hvor jeg jobber allerede, men i en annen type stilling - som jeg egentlig er overkvalifisert for. Jeg vet ikke engang om jeg har lyst på den, men jeg TROR ihvertfall det (selv om jeg har fått den før, og sa nei pga situasjonen jeg var i da, som jeg ikke lenger er i nå). Rart at jeg kan være nervøs da....Hva i all verden skal jeg forberede meg på liksom? Kanskje rett å slett å overbevise dem om at jeg faktisk vil ha den og ikke kommer til å søke en av de mer attraktive stillingene her i "bedriften" som lyses ut i disse dager?
meg & to små vampyrer Skrevet 15. mai 2008 #2 Skrevet 15. mai 2008 Hmmmm., Har du lyst på den da? Eller var det dene du var usikker på selv om "alle" tok det som en selvfølge at du søker?
La Perla Skrevet 15. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 15. mai 2008 Dette er ikke den alle ville trodd jeg søker på. Dette er en som liksom er litt "lavere" i status...Men som jeg tror jeg kan trives med i et år eller to. Men jeg kan nok ikke si nei en gang til hvis jeg får den.
meg & to små vampyrer Skrevet 15. mai 2008 #4 Skrevet 15. mai 2008 Ja, men det høres jo bra ut! Trivsel er viktig!
La Perla Skrevet 15. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 15. mai 2008 Ja, det er jo det? Man skal vel ikke for enhver pris gjøre de flinke karrierefremmende tingene bestantig, men kjenne litt på hva man innerst inne synes er "koseligst". det er nok ikke verdens mest utfordrende jobb, men so what? Da kan jeg jo bare slutte etter det første året (er utlyst for ett år i første omgang). det eneste er at jeg har sett en annen stilling som jeg også har lyst på, men et annet sted, og der er det ikke frist før om en uke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå