Gå til innhold

Tror dere jeg er gravid nå?

Anbefalte innlegg

Gjest Trollbundet
Skrevet

Mensen min har vært så ustabil siden pilleslutt i august.jeg tar El-tester og skriver skjema på El og mens.Nå de siste 4 mnd har syklusen blitt bedre.Nå er den på 23-26 dager.

Jeg har funnet ut at de siste 4 mnd har jeg fått mensen på dagen 15 dager etter pilleslutt! Men det var i går..Ingen mens å se.Mensmurringer til de grader og går og sjekker stadigvekk om mensen har kommet.Men nei..Det er bare utflod som kommer ut der..og vondt i ryggen til stadighet..

7 dager etter positiv El-test begynte det å stikke i høyre side nederst i magen da jeg hjalp svigermor å rake i hagen.og flere minutter etter kjente jeg det på venstre side også.Siden det har d ikke stukket.Men nå husker jeg ikke,enten samme kvelden (tror det var det) eller kvelden etter kjente jeg meg så "rar"i magen.vnskelig å forklare.Kansje det var murringer..

Ømme bryst har jeg også,men de pleier å være ømme før mensen.Og de er skikkelig vonde når jeg ligger på dem eller når jeg fryser.Det er ikke bare på brystvortene jeg fryser da,men rundt (altså OPPÅ selve brystet) brystet også.

og i går så kjente jeg det stakk litt,kjentes ut som det var "oppi der".Jeg kjente det flere ganger i går.

Vis ikke jeg er gravid nå så synes jeg den helsinkes mensen bare kan ta og komme,så jeg blir ferdig med det!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Krysser fingrer og tær for at kroppen din ikke lurer deg og at du er gravid. Greitt om mensen bare kan komme om den hadde tenkt det. Kjipt å gå og vente før man vet mer. Få høre hvordan det går. Test da vel. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...