Gå til innhold

Hvor mye har dere lagt på dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 12 uker i morgen og står på det samme som jeg var før jeg ble gravid..Var veldig dårlig i starten, men jeg spiste endel da også for at kvalmen ikke skulle bli enda verre. Nå de siste ukene har jeg fått tilbake matlysten og spiser en god del, men vekten står stille. Ser ut som jeg er høygravid på kvelden men det er luft og det veier nok ikke så mye:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg er 10 uker og har gått ned 3-4 kg. :/ føler at magen er helt flat.

Skrevet

10 uker i morgen og har gått ned 2 kg. Men føler veldig ubehag når jeg har på meg trange bukser, så olabuksene er lagt på hylla!

Gjest Mammamoms
Skrevet

Jeg er 11+1 og har gått ned 2 kilo.

Har hatt elendig matlyst, så det er ikke rart at jeg ikke har lagt på meg. Men det kommer sikkert.

Skrevet

Har ikke veid meg hverken før eller under svangerskapet, men tviler på at jeg har lagt på meg noe særlig, olabuksene passer fint ennå (er 9+6)

Skrevet

Har tatt av 3,5 kg, er 7+3 i dag...

Men det er ingenting, i forrige svangerskap hadde jeg tatt av 10 kg på 12 uker, så skal ikke klage nå!;)

Skrevet

Herregud jenter, er det ingen som går opp da??? ;) Jeg er 8+3 og har sikkert lagt på meg et par kilo...

Ikke kvalm (bare litt uggen nå og da, og det hjelper å spise!) og spiser som en hest ;)

Skrevet

jeg har lagt på meg 2,5 kg jeg. I begynnelsen fikk ejg ned fryktelig lite mat, men fra uke 9 eksploderte matlysten.. var konstant sulten hele tida. men nå har det normalisert seg litt. har fått skikkelig kul på magen, men det er nok også bare luft og evt all maten jeg spiste for tre uker siden. jeg er er ferdig med 12 uke på søndag! :D

Skrevet

Samme sier jeg!

Er bare 9+4 og har allerede gått opp 5 kilo :'(

Bare litt småkvalm men spiser som før, men er jo trøtt at jeg stort sett ikke bruker noe av energien igjen da ;)

Tror vekta er litt på vei ned igjen, så håper det går seg til..

Gjest yrild
Skrevet

Lagt på meg ca 1/2 kg... Spiser ikke så mye, men som andre her sier beveger jeg meg jo ikke allverden heller, føler meg dorsk og dvask... Gleder meg til kvalmen roer seg så jeg kan trene litt igjen :-)

Klem

Skrevet

9+0 i morgen og vekta står heldigvis på det samme enda:)

Skrevet

Jeg er 10+5 og er minus to-tre kilo. Synes det er helt greit, hadde gått opp en-to kilo på samme tid sist gang!

Skrevet

Jeg er 9+1 og jeg har gått opp 2 kg.. Er sugen på et eller annet hele tida, så det er vel derfor. :-) Aktiviteten er på det samme.

Skrevet

Jeg er 9+4 i dag og har gått ned 3 kg. Kvalmen kom i uke 6 så jeg er helt utafor om dagen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...