Gå til innhold

Nå har jeg søkt på jobb

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg blir ferdig med utdannelsen min nå i mai, og så dukket det opp to jobber jeg har veldig lyst på i et firma hvor jeg har veldig lyst til å jobbe. Så da har jeg trosset graviditeten (er jo "bare 28+6), og søkt på begge jobbene. Det kan kanskje kalles optimistisk, men det er vel bra med optimistiske arbeidstakere?! Og de har jo strengt tatt ikke lov til å ikke gi meg jobben fordi jeg er gravid. Mannen min skal ha gradert permisjon, så da kan jeg faktisk begynne å jobbe deltid sånn ca i september/oktober, og det er jo ikke så mye senere enn noen som har 3 måneder oppsigelsestid i sin nåværende jobb. Kan alltids jobbe før permisjonen starter og jeg, så her er motet på topp enn så lenge :-) Er det flere som har erfaring med å søke jobb så sent i graviditeten? Hva har evt arbeidsgiver sagt om magen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så bra at du har søkt på jobb, lykke til!! :)

Ene kollegaen min begynte å jobbe hos oss i august, og gikk ut i permisjon i midten av november, så det finnes arbeidsgivere som ikke bryr seg om det... (Og jeg ble gravid etter 4 måneder i jobben...)

*krysserfingreogtær*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...