Anonym bruker Skrevet 15. mai 2008 #1 Skrevet 15. mai 2008 Hvilket lag er deres favoritt i tippeligaen???
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2008 #2 Skrevet 15. mai 2008 JA!!! Heia Brann!!! Men støtter Bodø/glimt også siden jeg er derfra
Liss,♥ ♥ T,M,L♥ ♥ Skrevet 15. mai 2008 #3 Skrevet 15. mai 2008 Ja, er helt avhengi, følger med på alt hver helg..... Men klubben i mitt hjerte er Vålerenga:)
LinnisR83 Skrevet 15. mai 2008 #4 Skrevet 15. mai 2008 Jeg er gjennomboret Brann fanatiker! Følger med på alt av fotball. Champions L. Tippeligaen og Italiensk Liga....litt Spansk Liga også. Men mitt hjerte ligger i Ørn-Horten.....
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2008 #5 Skrevet 15. mai 2008 Ikke veldig. Men makan til klønefotball som det er i Norge klarer jeg meg fint uten. De er jo helt udugelige alle mann. Blir flau på dems vegne. Da er det mer moro med utenlandsk fotball.
270708 Skrevet 15. mai 2008 #7 Skrevet 15. mai 2008 BRANN:)....selv om et lag på østlandet BURDE være et favorittlag,siden jeg kommer østfra..
Hera83 Skrevet 15. mai 2008 #8 Skrevet 15. mai 2008 Jeg er fotballgal, men holder ikke med noe lag i tippeligaen. Molde er nærmeste laget her, og de går det jo ikke an å heie på, det sier seg jo selv... Men Premier League derimot, Liverpool!!!!!!!
BergensBerta*gullgutt* Skrevet 15. mai 2008 #9 Skrevet 15. mai 2008 Meget intressert her også , og det er selvfølgelig BRANN.. har partoutkort , men er så drålig i ryggen at no den 16 på fredag har jeg gitt det fra meg...litt surt, men babyen kommer foran alt..(er i 8måned) gleder meg til å gruse Martin andresen
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2008 #10 Skrevet 15. mai 2008 Ære være Enga:):) De kommer til og knuse Brann på fredag..... Ellers holder jeg med Man U. når det kommer til engelsk fotball... Er nesten mer interesert enn mannen min jeg...
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2008 #11 Skrevet 15. mai 2008 Det er de ultraengasjerte supportene til Brann som har fått meg til å bli Brannfan selv om jeg ikke er derfra! Flagg på alle busser når de skal ha kamp, og det er umulig å unngå å se på allslags offentlige steder som egentlig har noe med fotball å gjøre! HEIA BRANN!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå