Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal de få is og kake?

Hva med andre ting?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ønsker masse svar! :)

Skrevet

selvsagt ikke noe annet enn hva de får til daglig. dvs sunn og god mat. kake og is er ikke noe for babyer, men jeg vil nok gi dette til mitt barn når han kommre i skolealder og 17. mai faktisk er en spesiell dag.

Skrevet

Jeg lurer så fælt.

Skrevet

her blir det pupp og grøt som vanlig. :o)

Skrevet

Jeg har kjøpt inn 17.mai sløyfe som er lik for far og sønn samt flagg til å ha på vogna. Så skal jeg stryke penskjorta hans, liten tversoversløyfe har han også.

Is og kake er ikke viktig for en liten baby, synes det mest virker som "underholdning" for de voksne og noe man kan la være å gi når de er så små. Han er jo glad nok i massevis av å få oppmerksomhet og vanlig mat.

Skrevet

Nopp. Han er bare snart 8 mnd, så her får han verken is eller kake. Får de vanlige måltidene!:-) Skal nå få noen fancye leker og ballonger, men utenom det ikke noe snoop:-)

Skrevet

Her skal det gå i vanlig mat for han.. Trenger ikke noe mer enn det.. =)

Skrevet

Gutten min skal i hovesak få den maten han bruker og spise.

Men er ikke umulig han får smake litt på evt kake eller is som jeg spiser. Med smake mener jeg ikke et helt kakestykke, men et par biter.

Han er 9mnd, og hvis han har lyst på noe som mamma og pappa spiser så viser han tydelig uttrykk for at han også vil ha.

Synes det er greit at han får smake litt på slike dager. Kommer sikkert til og bli slaktet nå, for flertallet av dib damene er tydligvis helt avholds i fra sukker og søtt. Derfor anonym.

Skrevet

Anonym 11.56. Du vil gi is og kaker når de kommer i SKOLEALDER????

Dvs. at dine barn ikke får smake is når de er f.eks 4-5 år? Skal de da stå å se på de andre barna spise is på 17. mai?? Stakkars.....hysteri!!!

Er jo barnas dag

Skrevet

Kanskje litt is. Men ellers det vanlige, pupp og grøt og middag :)

Skrevet

Han får bare det vanlige hos meg. Men er ganske sikker på at noen lurer i han is eller kake mens jeg er på do eller noe.

Skrevet

ingen is og kake her nei..;) men så er han bare 10 dager på 17 mai da.;)

storesøsteren på 2 år skal selvfølgelig få alle isene hun vil ha..;)

Skrevet

anonym 11.56 - så de skal ikke få is og kaker før de er 6 år? hehehe... stakkars barn.. skal sitte å tygge i seg et eple mens alle de andre barna får is?

er jo forskjell på å gi en baby på noen mnd en is og et barn på f.eks 2 år..;)

Skrevet

skal små babyer ha is og krem da?Har forstått de sånn at de ikke skal ha sånt når de er bitte liten !!!!Du som ikke ville la barnet ditt få is før skolealder....regner med det var en spøk;-)

Skrevet

Hehe, vet ikke om jeg skal le eller gråte av dere her inne..... Jeg pleier ikke å svare noe særlig her inne, men nå klarer jeg ikke å dy meg.

Kan ikke folk få gjøre som dem vil mht hva de har lyst til å gi barna sine å spise uten hysteriske anfall av andre mødre?

Ingen som har sagt direkte at babyen skal få "is og krem" heller, (nn over her) Is kan også være saftis ....... dessuten spiller det vel INGEN ROLLE hva folk gir ungene sine!?

Jeg har enda tilgode å høre om babyer som har dødd eller forspist seg på snop, is eller kake på 17 mai eller andre dager.

Fei for egne dører og respekter det folk gjør med seg og sine. Fint at folk bryr seg, men bruk disse evnene der de trengs isteden ;))

Koooos dere masse på 17 mai og ellers ;)))

Skrevet

Min får smake på det meste, han elsker vaniljesaus. Er 6 mnd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...