Holly❄️ Skrevet 15. mai 2008 #1 Skrevet 15. mai 2008 Oh happy day!!!!!!!!!!!!!!! Fikk jobben!!! Og begynner allerede i morgen:D Guuuud, dette var virkelig supert altså!!!
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 15. mai 2008 #2 Skrevet 15. mai 2008 Grattis =) Åssen jobb er det?
Holly❄️ Skrevet 15. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 15. mai 2008 Skobutikk, har eget ansvar for denne lille butikken:) Helt supre arbeidstider da, 11-16 FLOTTERS!!! Jeg er så glad!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå