Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har smuglest på sidene her sånn i blant, og nå har jeg endelig somla meg til å skrive litt sjøl. Jeg har 4 små, og idag er alle ute av huset (unntatt meg). Jeg skal på jobb i ettermiddag, men først skal jeg se litt mer på data og fikse opp hårfargen............................................

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei og velkommen til denne fredelige kroken av internett.

når du omsider har fått 4 små ut av huset og tid for deg selv - så håber jeg riktig benytter tiden til akkurat det du måtte ha lyst til :-) 4 små høres veldig travelt ut.

btw; om jeg bare lar være å se etterveksten min og de grå hårrøttene, så er det sikkert ingen andre som ser det heller :-D øgn>

Skrevet

Takk! Ja de små er ikke såååååååå små, egentlig. de to største har gått noen år på skolen og de to små guttene går i barnehagen...

Jeg ble forresten fornøyd med håret ...........

Skrevet

smuglesing er en fin hobby.... :-) Det er nesten som å leke "titten på hjørnet" stilig at du titter frem!

Ha en fin dag med nytt hår og alt.... snart renner det vel inn med unger til deg, det høres koselig ut!

:-)

Skrevet

Gratis med nytt hår :-) Ferdig 17. mai fin og hele pakken.

Jo... de er små til de er 30. minst :-)

Skrevet

Så flink du er som benytter egentid til å gjøre egenting!

En mamma som er fornøyd med hår og sånn - det er fint for både mamma og de hun bor sammen med.

Velkommen hit:-) Hyggelig å smuglese. Hender jeg gjør det selv også, men jeg kan love deg at det er hyggelig å bli kjent med damene her inne på orntli' også. Og mye fin støtte og godord å få i tillegg til litt tull og tøys. Men det vet du jo hvis du har smuglest litt:-)

Skrevet

Velkommen hit mier!

Smuglesing er du nok ikke den eneste som driver med her inne. Men det er forhåpentligvis enda mer hyggelig å delta...?

Sleng deg med, man får det ikke mer moro enn man bidrar med selv, er jo en grei filosofi å ledes av.

Skrevet

Hei du og velkommen hit! Min erfaring er at det blir morsommere når man deltar selv. Å være aktør er morsommere enn observatør, tror jeg. Håper du kommer til å trives sammen med oss!

Skrevet

Velkommen hit! Her er det hyggelig å være, og det er mange koselige damer å bli kjent med. Dessuten, her kan du få gode råd, trøst, oppmuntring, smil og latter. Sleng deg med!

Er forøvrig imponert over at du har 4 "små". Jeg er førstegangsmamma med en liten aktiv krabat som akkurat har fyllt 1 år, og synes det er ganske så hektisk med en :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...