arbeidsuhellet14.juli Skrevet 15. mai 2008 #1 Skrevet 15. mai 2008 Blir helt kvalm jeg...og har igrunnen bestemt meg for å beholde valken min.
Gjest Skrevet 15. mai 2008 #2 Skrevet 15. mai 2008 Jeg har igrunn bestemt meg for å boikotte dr.phil, makan til pr.kåthet.
Anne-B. Skrevet 15. mai 2008 #3 Skrevet 15. mai 2008 Ser ikke på, men så introen, handler det om spiseforstyrrelse og slanking? Man trenger jo ikke å bli syk av å slanke seg, om man gjøre det skikkelig. Om valken ikke er til medisinsk bry, så tror jeg ikke det gjør noe om man lever relativt sunt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå