bøllefrøene Skrevet 15. mai 2008 #1 Skrevet 15. mai 2008 Hei en av mine tvilling gutter ( de er to mnd) gulper masse.. det kommer ikke bare litt, men masse rett etter måltidet. de får mme på flaske( ikke byttet til større tut enda) de får ca 120 ml hver tredje time, litt sjeldnere på natt og kanskje litt oftere på kvelden. oskar spiser alt, og gir utrrykk for at han vil ha alt.. men så kommer det en foss ut igjen. tar mange rape pauser.. og han har noen sinnsyke raper.. tips.. noen som har opplevd det samme. har veid han 4 ganger.. går fin opp i vekt.
zombie2be Skrevet 15. mai 2008 #2 Skrevet 15. mai 2008 jaa.. kjenner til det.. gutten min gulpet opp nesten hvert måltid før jeg bytta merke på mme. nå kommer det opp mye sjeldnere. hvor ofte gulper han? er det så spruten står halvmeter ut i rommet kan det være tegn på at det er noe galt med lukkemuskelen mellom mage og spiserør(refluks). men så lenge dem går bra opp i vekt, trenger vi jo ikke bekymre oss så veldig(lettere sagt enn gjort ja)..
bøllefrøene Skrevet 15. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 15. mai 2008 hm... guttene får nan.. byttet til nan2 nå da jeg så at de kan få det når de ikke får noe morsmelk. har værken blitt bedre eller værre av det. hvilken mme anbefaler du da. har prøvd colett.. den lukter blææ. syns ikke det spruter ut egentlig.. men kommer mye.. får kanskje spørre på helsestasjonen neste gang.. har begynt med full smekke hver gang nå.. men bytter mye han og meg selv da...
Mari80 Skrevet 15. mai 2008 #4 Skrevet 15. mai 2008 Jeg hadde akkurat samme problem som deg. Jenta mi hadde noen veldige sprutbrekninger hver gang hun fikk NAN, uansett hvor lite det var. Jeg fikk råd av helsestasjonen om å bytte merke, og ble kvitt problemet med en gang jeg prøvde Hipp.
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2008 #5 Skrevet 15. mai 2008 ta en dl vann og hell det utover bordet så ser du hvor mye det er hehe det sa hs til meg:P
zombie2be Skrevet 15. mai 2008 #6 Skrevet 15. mai 2008 når d gjelder merker så kan jeg ikke anbefale noe spesielt, det er visst veldig individelt. du kan jo ta en telefon til helsestasjonen idag, så slipper du å vente. jge får alltid god hjelp når jeg ringer dit, og veldig greit med noen synspunkter fra fagfolk før evt. merkebytte. lykke til!
Gjest Skrevet 15. mai 2008 #7 Skrevet 15. mai 2008 jeg bytta fra nan til hipp, og der stoppa også gulping gitt;) Å han min gula noe helt ekstremt, angra på at jeg ikke bytta før;)
bøllefrøene Skrevet 15. mai 2008 Forfatter #8 Skrevet 15. mai 2008 løpe å kjøpe hipp jeg jeg da. vet du om de selger det på rema eller kiwi??
Gjest Skrevet 15. mai 2008 #9 Skrevet 15. mai 2008 jeg kjøpte på rema 1000, men tror de har hipp i det fleste dagligvare butikkene;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå