Anonym bruker Skrevet 15. mai 2008 #1 Skrevet 15. mai 2008 Har vært sammen med mannen min i 8 år,i begynnelsen hadde vi bra sex 3-4 ganger i uka,de siste årene har det heller vært labert,jeg har ikke lyst,han er veldig mye borte 1-2 uker i strekk,vi har 4 barn mine og våre,det er veldig krevende å hele tiden være alene om alt,til tider veldig sliten.Når han er hjemme jobber han døgnet rundt,bryr seg ikke om barna sine el meg,vi har vel sex 1-2 g i uka når han er hjemme og det mener han er alt for lite,nåhar han gitt meg et ultimatum,mer sex el vi passer ikke å være sammens lenger,mener jeg umulig kan være glad i ham.Dette begynner å tære veldig,er deprimert og har en lav selvtillitt.Traff en gammel venn forige helg og han ga meg så mye positiv oppmerksomhet,vi kysset og det var jo bar helt utrolig,sitter e med vondt i magen forde jeg gjorde det.Har lyst til å flytte ut,finne mitt eget,er jo alene nesten hele tiden alikevel,noen synspunkter der ute?
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2008 #2 Skrevet 15. mai 2008 blir du alene med barna vil du nok kjenne en mere indre ro, da vet du hva du har å forholde deg til og ikke bare kjenne på at han drar deg fra hverandre og krever og krever og ikke gir så masse tilbake har vært gjennom det samme som deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå