Gå til innhold

Dere som har hatt spiral, tatt denut ogblitt gravid

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lang tid tok det ca.fa dere tok den ut til dere ble gravid igjen... ? Kobber spiral.. skal ta den ut til onsdag :) Gru gleder meg... er litt rart når det er planlagt.. :))))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå er det jo ikke kobberspiral jeg hadde da, jeg hadde hormonspiralen. Har ikke fått bekreftet noen graviditet heller egentlig, men jeg er 3 dager over tiden, og jeg har hatt regelmessig mens siden jeg tok den ut den 07 januar. Så håper håper, tester imorgen tidlig tenker jeg :)

Skrevet

Jeg hadde heller ikke kobberspiral. Men ble gravid mnd etter at jeg tok ut hormonspiralen. Skulle tro det kan gå like fort med kobberspiral, for da er det jo ikke hormoner i bildet.

Skrevet

oioi! Så spennende! Si i fra når du har testet deg da :))) Krysser fingrene for deg! Håpervdet går like raskt for meg da... Selv om vi ikke skal stresse med det:)

Skrevet

Hadde hormonspiral.tok 3 mnd.

Skrevet

Hadde kobberspiral, ble gravid med en gang :) Tre uker etter at spiralen var ute.

Skrevet

hadde og kobberspiral, ble gravid innen en mnd. :-) Lykke til!

Skrevet

Jeg ble gravid med en gang jeg tok ut spiralen. Testet positivt etter 3-4 uker.

Skrevet

Hadde hormonspiral.

Tok den ut og 1 mnd etter hadde jeg positiv test

Skrevet

har hatt både kobberspiral og hormonspiral, ble gravid med en gang de var fjernet, begge gangene:)

Skrevet

HAHA!!! Ser utsom om det gå¨r ganske kjapt etterpå ja....:) Håper det gjør det meg meg også.. Jeg vet jo ikke når jeg er fruktbar og ikke men... håper det kaffer fort! Denne angen vil jeg prøve å holde det hemmelig lenge! Når jeg skal ut, så skal eg kjøpe alkoholfri hvitvin til vors og alkoholfrie drinker ute... sikker ingen som kommer til å merke det ;) ååå! Det er så spennende tid jeg har i vente nå asså! Det å planlegge å bli gravid:))))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...