missmam Skrevet 15. mai 2008 #1 Skrevet 15. mai 2008 Hvor lang tid tok det ca.fa dere tok den ut til dere ble gravid igjen... ? Kobber spiral.. skal ta den ut til onsdag Gru gleder meg... er litt rart når det er planlagt.. )))
Pappas fultreffer :) Skrevet 15. mai 2008 #2 Skrevet 15. mai 2008 Nå er det jo ikke kobberspiral jeg hadde da, jeg hadde hormonspiralen. Har ikke fått bekreftet noen graviditet heller egentlig, men jeg er 3 dager over tiden, og jeg har hatt regelmessig mens siden jeg tok den ut den 07 januar. Så håper håper, tester imorgen tidlig tenker jeg
Meg med tre små prinsesser Skrevet 15. mai 2008 #3 Skrevet 15. mai 2008 Jeg hadde heller ikke kobberspiral. Men ble gravid mnd etter at jeg tok ut hormonspiralen. Skulle tro det kan gå like fort med kobberspiral, for da er det jo ikke hormoner i bildet.
missmam Skrevet 15. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 15. mai 2008 oioi! Så spennende! Si i fra når du har testet deg da )) Krysser fingrene for deg! Håpervdet går like raskt for meg da... Selv om vi ikke skal stresse med det:)
MintCondition Skrevet 15. mai 2008 #6 Skrevet 15. mai 2008 Hadde kobberspiral, ble gravid med en gang Tre uker etter at spiralen var ute.
mammalade4 Skrevet 15. mai 2008 #7 Skrevet 15. mai 2008 hadde og kobberspiral, ble gravid innen en mnd. :-) Lykke til!
Gjest Skrevet 15. mai 2008 #8 Skrevet 15. mai 2008 Jeg ble gravid med en gang jeg tok ut spiralen. Testet positivt etter 3-4 uker.
Mulle :) Skrevet 15. mai 2008 #9 Skrevet 15. mai 2008 Hadde hormonspiral. Tok den ut og 1 mnd etter hadde jeg positiv test
Lykkelig3barnsmamma Skrevet 15. mai 2008 #10 Skrevet 15. mai 2008 har hatt både kobberspiral og hormonspiral, ble gravid med en gang de var fjernet, begge gangene:)
missmam Skrevet 15. mai 2008 Forfatter #11 Skrevet 15. mai 2008 HAHA!!! Ser utsom om det gå¨r ganske kjapt etterpå ja.... Håper det gjør det meg meg også.. Jeg vet jo ikke når jeg er fruktbar og ikke men... håper det kaffer fort! Denne angen vil jeg prøve å holde det hemmelig lenge! Når jeg skal ut, så skal eg kjøpe alkoholfri hvitvin til vors og alkoholfrie drinker ute... sikker ingen som kommer til å merke det ååå! Det er så spennende tid jeg har i vente nå asså! Det å planlegge å bli gravid:))))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå