Gå til innhold

Hehe, en smule flaut

Anbefalte innlegg

Gjest fløyelsgrøt&smørøyet*2pp*
Skrevet

Tok meg tre øl i solen igår før jeg skulle på ikea med mannen. Greit nok det, ble bittelitt brisen, ikke så rart siden jeg hadde tatt smertestillende mot leddgikten min før på dagen. Men det gikk fort over.

Det jeg ble sjokkert over var at da jeg våknet i dag hadde jeg fylleangst. Hehehe. Spesielt ;-)

Trodde virkelig jeg tålte mer, og jeg var ikke full igår.Ble brått edru da jeg så de fæle ikea-skiltene. Var jo helt edru da jeg møtte jentungen etterpå også.

Fyllesyk og fyllenerver av TRE øl ja.. flott..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

He he, jeg ble brisen etter to whisky her om dagen. Tragisk, men ikke overraskende etter et års anemi og utslitthet + realtivt avholden tilværelse:)

Hordan går det med prøvinga ellers da?

Gjest fløyelsgrøt&smørøyet*2pp*
Skrevet

Tragisk ja, sånn går det når man er avholden i nesten to hele år (og jeg har også vært anemisk, he he. Kule saker ;-) )

Ja prøvingen går sin gang, skal teste imorgen tror jeg. Aner jo ikke når ikm er da.. Teit

Skrevet

hehe...husker jeg om mamma på hytta for noen år sia, ble invitert til lunsj hos naboen der. Hun serverte krabbe og hvitvin....og sangria etterpå....vi drakk ikke mye men ble veeeeeldig fnisete utpå ettermiddagen, gode og brisne før kl var 16... Pappa holdt å å le seg ihjel og guttungen som da var 6år syntes vi var rare og morsome der vi kom syngende over gressenga mens vi hinka som småunger...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...